• Vorig jaar stopte ik na 12 jaar met dansen bij de club waar ik al die tijd al lid was.

    Moet van mijn ouders weer op een sport.
    Ik schuif het voor me uit, ik ben er niet goed in (in sporten) en als je zo in een nieuwe groep komt zo alleen.. maar als ik nú alleen bij zo'n groep zou gaan, is hun dansje al half af. :/

    Nu was er een curcus Salsa dansen, enzo. Voor scholieren.
    In mijn woonplaats, in Utrecht en nog ergens.
    Ik had onthouden dat het in mijn woonplaats begint op 24 september, dat is aankomende vrijdag. Nu was mijn vraag of ik nu al die 300 euro (ongeveer, maar wel voor 25 lessen he) moet betalen, zonder proefles, of dat die 24ste de proefles is.

    Mijn ma ging net bellen, en wat bleek! Voor de curcus in mijn woonplaats is geen enkele aanmelding geweest, terwijl dat de afgelopen 20 jaar wel gewoon zo was. Dan zou ik dus naar Utrecht moeten, lekker alleen door t centrum lopen zo 's avonds :S
    En de eerste les in Utrecht was op 18 september. Dan heb ik dus les 1 gemist, en heb ik geen proefles meer.

    ): T zit mij niet mee..

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:13 ]

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Fietsen of lopen of hardlopen (hardlopen valt af voor mij, dat hou ik echt niet vol :() vind mijn ma dus geen echte sport..

    Maar het is wel beweging, en dat is toch wat ze willen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Ja maar in het geval van die curcus, daar heb je het over he?
    Dan heb ik dus geen proefles en moet ik dus gelijk 300 euro betalen. Vind ik het niks, 300 euro verspilt. :/

    Oh echt? Hè shit.. meestal is het dan dat je alsnog kan kijken, maar niet meteen hoeft te betalen! :/ Wat raar.
    Was Hush zegt; hardlopen kan heel prettig zijn! Steeds verder opbouwen, heel langzaam natuurlijk. Met muziek op..(krul)
    Succes er iedergeval mee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ach en ik val ook altijd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Maar het is wel beweging, en dat is toch wat ze willen?

    Ja, maar ook iets met een groep, blijkbaar.

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Ja, maar ook iets met een groep, blijkbaar.

    Dan ga je met iemand hardlopen! (krul)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dan ga je met iemand hardlopen! (krul)

    heb niemand om dat mee te doen

    DaKrulliCode schreef:
    Omdat ik van mezelf niet veel beweeg.


    Misschien kan je dan zwemmen proberen?
    Dat doe ik ook, en als ik geen zin meer heb om te zwemmen, spelen we gewoon volley ofzo, dan beweeg je ook nog steeds, maar is het toch leuk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Misschien kan je dan zwemmen proberen?
    Dat doe ik ook, en als ik geen zin meer heb om te zwemmen, spelen we gewoon volley ofzo, dan beweeg je ook nog steeds, maar is het toch leuk.

    naast dansen heb ik ook een aantal jaar gezwommen, en daarna gefitnesst, maar van het duiken bij dat zwemmen kreeg ik altijd hoofdpijn!
    En op een gegeven moment was er maar 1 ander iemand in de zwemgroep :')

    Moeilijk he, mij een tip gegeven die ik nog niet overwogen & dus weggestreept heb van mijn lijstje (nerd)

    Ik heb gekano't :'D Dat was wel leuk ^^
    En hmmm... Atletiek was niks voor mij, paardrijden was wel leuk. Is er geen manege in de buurt? Turnen vond je dus niks, ballet misschien? :'D Of ga een ander soort dans doen op de dansschool waar je eerst zat.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zwemmen! Je hoeft het niet leuk te vinden hoor, iedereen zegt: Nee, dat is saai, alleen maar baantjes zwemmen. Of hydrofitness xD(met gewichtjes in het water). Ik heb het 1x gedaan, maar stiekem vond ik het wel erg leuk.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    O, oeps, sorry. Maar je hoeft toch niet altijd te duiken? Ik hoef alleen af en toe een paar baantjes onder water te zwemmen en bij sprinten af en toe echt duiken.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Elphaba schreef:
    Ik heb gekano't :'D Dat was wel leuk ^^
    En hmmm... Atletiek was niks voor mij, paardrijden was wel leuk. Is er geen manege in de buurt? Turnen vond je dus niks, ballet misschien? :'D Of ga een ander soort dans doen op de dansschool waar je eerst zat.

    Ik zat eigenlijk op een turnvereniging, waar ze ook Jazz Dance geven :'D
    dus een andere danssoort is er niet.