• Vorig jaar stopte ik na 12 jaar met dansen bij de club waar ik al die tijd al lid was.

    Moet van mijn ouders weer op een sport.
    Ik schuif het voor me uit, ik ben er niet goed in (in sporten) en als je zo in een nieuwe groep komt zo alleen.. maar als ik nú alleen bij zo'n groep zou gaan, is hun dansje al half af. :/

    Nu was er een curcus Salsa dansen, enzo. Voor scholieren.
    In mijn woonplaats, in Utrecht en nog ergens.
    Ik had onthouden dat het in mijn woonplaats begint op 24 september, dat is aankomende vrijdag. Nu was mijn vraag of ik nu al die 300 euro (ongeveer, maar wel voor 25 lessen he) moet betalen, zonder proefles, of dat die 24ste de proefles is.

    Mijn ma ging net bellen, en wat bleek! Voor de curcus in mijn woonplaats is geen enkele aanmelding geweest, terwijl dat de afgelopen 20 jaar wel gewoon zo was. Dan zou ik dus naar Utrecht moeten, lekker alleen door t centrum lopen zo 's avonds :S
    En de eerste les in Utrecht was op 18 september. Dan heb ik dus les 1 gemist, en heb ik geen proefles meer.

    ): T zit mij niet mee..

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:13 ]

    Liefje, rustig maar. Het komt goed. Je vindt heus wel iets anders leuks in de buurt. En zo niet, kun je altijd nog wat met je moeder samen gaan doen. Zumba of iets dergelijks? *knuffel*


    Life is hard and then we die

    Wow... Gewoon niemand?

    Lol, ik zou iets anders zoeken. Misschien zumba? Kan je gewoon in elk fitness centrum doen, maakt niet uit als je een les mist want ze doen altijd dezelfde dansjes, je kan zelf kiezen welke avond of middag je wilt en er komen heel veel verschillende mensen.


    Your make-up is terrible

    Maar ik weet niet of je zumba met moeder en dochter kan doen. We waren het vanplan maar het kwam/komt er niet van.

    Ik zeg telkens; we gaan wel fietsen als ik weer beter ben
    maar dat noemt mijn ma geen sport :/

    Waarom moet je persé een sport doen?
    Je mag toch wel eens 'uitblazen' na 12 jaar dansen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja, zumba kan je met je moeder doen, want het is niet op leeftijd. Je kan zelf kiezen wanneer je gaat.


    Your make-up is terrible

    Hingucker schreef:
    Waarom moet je persé een sport doen?
    Je mag toch wel eens 'uitblazen' na 12 jaar dansen?

    Omdat ik van mezelf niet veel beweeg.

    Ik zou toch gewoon naar je ouwe dansschool gaan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Ik zou toch gewoon naar je ouwe dansschool gaan.

    Daar ben ik natuurlijk niet zonder reden weggegaan (:

    Boredom schreef:
    Ik zou toch gewoon naar je ouwe dansschool gaan.


    Ze is er niet voor niets afgegaan he.


    Your make-up is terrible

    Als je één les hebt gemist, kan je alsnog even kijken hoor! Dat had ik ook met mijn moderne dans.
    Anders kan je altijd inderdaad nog Zumba doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ga met mij turnen, heb toch teveel tijd ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Smartiepants schreef:
    Als je één les hebt gemist, kan je alsnog even kijken hoor! Dat had ik ook met mijn moderne dans.
    Anders kan je altijd inderdaad nog Zumba doen!

    Ja maar in het geval van die curcus, daar heb je het over he?
    Dan heb ik dus geen proefles en moet ik dus gelijk 300 euro betalen. Vind ik het niks, 300 euro verspilt. :/

    Of je gaat uh elke avond een rondje rennen :Y) kan heel ontspannend zijn hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ga met mij turnen, heb toch teveel tijd ^^

    Haha, goed idee! Ik bezeer me alleen vet snel

    owja en een balsport is ook niks voor mij trouwens.

    Hush schreef:
    Of je gaat uh elke avond een rondje rennen :Y) kan heel ontspannend zijn hoor.

    Fietsen of lopen of hardlopen (hardlopen valt af voor mij, dat hou ik echt niet vol :() vind mijn ma dus geen echte sport..