• Ik zit met een raadsel. Vind C me nou wel of niet leuk!?

    Zoals sommigen van jullie weten, was ik afgelopen week in Berlijn.
    Daar gingen we zwemmen. Maar om bij de kluisjes te komen moest je eerst door heel veel zand. En ik had geen zin in vieze voeten dus ik zei voor de grap; wie wil me dragen?
    Ik was samen met C, B, M en E. Ik zei het dus voor de lol, maar wat doet C, hij tilt mij gewoon op en brengt me naar de overkant...!
    Toen moesten we wachten op E die haar slippers vergeten was, dus terug moest. Ik en M stonden wat te praten, en C en B stonden gewoon 4 meter verderop. Toen kwam C ineens naast me staan, terwijl ik met M aan het praten was, en een van zijn vrienden 4 meter verderop stond..
    Later, moesten we met de bus een uur rijden naar het hotel. Ik stond voor de ingang van de bus een beetje met C te kletsen toen we naar binnen mochten. Ik was een beetje melig dus ik schreeuw; naast wie zit ik!? C liep achter me dus zegt; naast mij! Ik dacht, oke best, weetje. Hij is heel erg aardig en hij heeft me gedragen..
    Onderweg was ik met 2 jongens voor ons aan het praten. Blijkbaar had hij aandacht tekort ofzo, want hij begon me te kietelen in mijn zij...
    Op de terug weg naar Nederland zat ik naast een meisje I, die zat bij het raam. toen ik, dan gangpat, en dan weer C. Toen noemde hij mij al de hele tijd lekkerding enzo. En ik ging dan voor de lol erop reageren. Gewoon van ; Jaaa? ^^
    Weet je wel..
    Op een gegeven moment vertelde ik aan I die naast mij zat, over mijn oude klas, dat ik gepest werd enzo. Blijkbaar had C meegeluisterd want hij zei dit;
    C; maar, mensen die gepest worden, zijn toch altijd dik en lelijk?
    ik; eeuh?
    C; en jij bent facking lekker dus hoe kan dat?

    Dit alles bij elkaar; vind C me leuk?!
    oeeeef. ik weet t niet meer.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:05 ]


    You don't have to change.

    Ik denk het wel, als je het zo vertelt. Maar ik zou er toch nog een tijdje op letten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Er zit volgens mij zeker een grote kans in! :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Volgens mij wel. Flirt gewoon terug dan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij is niet zo knap. ;p


    You don't have to change.

    Sowieso, dat lijkt me duidelijk. Maar ik weet niet of hij het doet via een leuke manier voor jou.. Hij lijkt me meer het stoere macho type als ik het zo lees. Pas op en trek zn hyves enzo even na of hij niet met andere meisjes gaat. (Ik heb niks tegen hem, maar dat is om jou te beschermen tegen liefdes verdriet enz..)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    zou goed kunnen! maar kijk eens of hij zo blijft doen...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    BentexTom schreef:
    Hij is niet zo knap. ;p

    Moet iemand knap zijn dan?? ...


    La credenza è una medicina contro il timore

    Rickjuh schreef:
    Sowieso, dat lijkt me duidelijk. Maar ik weet niet of hij het doet via een leuke manier voor jou.. Hij lijkt me meer het stoere macho type als ik het zo lees. Pas op en trek zn hyves enzo even na of hij niet met andere meisjes gaat. (Ik heb niks tegen hem, maar dat is om jou te beschermen tegen liefdes verdriet enz..)


    dankje! <3


    You don't have to change.

    Girasole schreef:
    (...)
    Moet iemand knap zijn dan?? ...


    Nee, ik bedoel het niet zo. Iedereen vind hem gay enzo, en hij heeft zwarte doorgelopen wenkbrauwen, dus hij ziet er niet uit om het zo maar fve te zeggen. :$


    You don't have to change.