• Nou kijk, soms zijn ineens www's van mij weg of m'n woonplaats is ineens weg. Ineens staat m'n leeftijd er niet meer of mijn achternaam. Heel klein en onopvallend dat ik er dan pas na een paar dagen achter kom.
    Weet iemand hoe ik kan achterhalen wie er loopt te kloten?

    -Ik heb in het verleden vaak te maken gehad met hackers (dankje mama), dus ze weten me wel te vinden.
    -Wachtwoord veranderen helpt niet, want ze krijgen 'm zo weer te pakken.
    -Hyves en/of politie is niet aansprakelijk voor hackers, dat staat letterlijk in het Hyves gebruiksregelement.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zit niet meer op hyves, dus hackt iemand het dan maakt het me niet uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    geen idee :/ maar als je aan niemand je wachtwoord verteld , hoe kunnen ze dan inbreken ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    meschien een heel nieuw acount aanmaken...
    ik weet niet hoor ik ben niet zo'n computer typje(nerd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    maak een nieuw account of stop met hyves, het enigste wat ik kan verzinnen (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uhm ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar als al die dingen opeens veranderen, word je wel gehackt denk ik. Bij mij veranderen ze namelijk nóóit uit zichzelf!


    It's time to be happy again.

    Seel schreef:
    geen idee :/ maar als je aan niemand je wachtwoord verteld , hoe kunnen ze dan inbreken ?

    Ik heb m'n ww aan niemand verteld, dat is het irritante. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nieuw account of stoppen,
    zoals al werd gezegd.


    Food.

    Een hacker zal heus niet je leeftijd en woonplaats verwijderen. (tenminste de typische hacker). Zo wel, dan is het iemand uit je buurt.
    Scan je computer op spyware, want zo kunnen ze je toetsaanslagen op je toetsenbord registeren. En verwijder alle virussen. Maar als hij alleen je woonplaats en leeftijd verwijderd, en niet meer doet, denk ik dat het een fout is op hyves, en geen hacker.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Een hacker zal heus niet je leeftijd en woonplaats verwijderen. (tenminste de typische hacker). Zo wel, dan is het iemand uit je buurt.
    Scan je computer op spyware, want zo kunnen ze je toetsaanslagen op je toetsenbord registeren. En verwijder alle virussen. Maar als hij alleen je woonplaats en leeftijd verwijderd, en niet meer doet, denk ik dat het een fout is op hyves, en geen hacker.

    Hahahah ja man, hyves gaat eventjes lekker www's verwijderen. :S
    Nja ik zal m'n pc dan maar gaan scannen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Hahahah ja man, hyves gaat eventjes lekker www's verwijderen. :S
    Nja ik zal m'n pc dan maar gaan scannen.:Y)


    Dat kan gebeuren hoor, op elke website zitten wel zulke fouten :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    verzin gewoon een nieuwe w8woord als je het vaak genoeg doet kunnen ze hem niet meer hekken (hoe je het ook spel). of maak op een ANDERE computer een nieuwe w8woord aan. er kan ook worden in gebroken op je eigen comnputer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben niet zo technisch, maar miss kun je zelf je wachwoord veranderen en dan kijken of dat nog steeds gebeurd...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    ik ben niet zo technisch, maar miss kun je zelf je wachwoord veranderen en dan kijken of dat nog steeds gebeurd...

    -kuch- alles goed lezen voordat je gaat reageren. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*