• We hebben ontzettend vaak mentoruur, meer dan 3 keer per week.

    En dat moeten ze afschaffen vind ik, 3 kwartier over niks praten is echt ontzettend vervelend --' Hebben jullie dat ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij hebben 2 uur,
    en 1 uur wordt gebruikt voor als je met de mentor wilt praten en dan valt het voor de rest van de klas uit.


    Food.

    Wij hebben dat één uurtje in de week. En in vind het wel chill. Want meestal doen we dan huiswerk maken.:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wij een uur in de week. en meestal hebben we het niet eens of gwn maar een kwartiertje...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wij hebben maar 1 uur in de week.
    Vaak laten ze het ook uitvallen en hebben we een tussenuur ^.^

    Mijn mentor laat het altijd uitvallen want hij vind het onzin : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het 8e en 9e is daar voor vrij op dinsdag,maar dan houden ze ook vergaderingen dus die gaan nooit door.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb echt een lul als mentor. maar hij is ook wel fijn, na 5 minuten sta ik altijd buiten en hoef ik niet meer terug te komen(puh)

    ik heb trouwens 1x 60 minuten

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:09 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik heb één keer per week alleen gaat die mega kneus engels dan geven! dus een uur extra engels dat sucks!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik één lesuur in de week, en in de eerste weken hebben we individuele gesprekjes voor 3 kinderen per week, dus die vallen de laatste tijd heel veel uit.
    I don't mind. :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier in de buurt kennen ze dat niet. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    In de 1ste, 2de en 3de had ik dat ook. Tegenwoordig zie ik mijn mentor 1x per maand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb altijd maar 1 uur iets wat er in de buurt komt. Ik vind het gezellig.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Wij hebben dat niet meer.


    Let the Night embrace you

    wij hebben het 1 uur in de week, en ik vind dat altijd heel erg leuk omdat onze mentor erg aardig is, en een kwart van de klas weg is (Grieks/Latijn).
    Maar vorig jaar was het wel crap omdat onze mentrix toen best een trut was... ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reassurance schreef:
    Mijn mentor laat het altijd uitvallen want hij vind het onzin : D


    *insert philosophical cringe expression here*