• zolang op gewacht ne nu krijg ik ze eindelijk dank god hallelua :')
    dat v&d ze 130 euro doet :'D




    ben zoo HAPPYY :''D



    ik ahd ze anders in december gekregen :''3


    =

    Genius schreef:
    (...)
    Wat boeit het trouwens of mensen zien of ze echt zijn of niet. Maakt het jou wat uit want mensen van je schoenen vinden? :8

    Boiet me niet maar ik zelf zou liever echte hebben :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Boiet me niet maar ik zelf zou liever echte hebben :'D

    ''En iedereen ziet dat neppe UGGS nep zijn haha.''
    (krul)


    -

    Ik zou zelf ook liever de echte hebben, omdat ze er toch wat mooier uitzien, ze gaan langer mee én zitten fijner want na een maand loop je met je halve voet langs de zool, dat is gewoon zo want ik heb neppe uggs.


    it's so empty living behind these castle walls

    Reassurance schreef:
    Ik heb neppe. Waarom 130 euro uitgeven als je net zo leuke voor 20 euro kunt kopen?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga ze ook halen denk ik, gewoon omdat ze zo fijn zitten :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind Uggs Uggly en vreselijk overprijsde sloffen.

    Maar gefeliciteerd.


    BAM!

    Nightingale schreef:
    Ik had het gehoord ja! Maar sinds de V&D een hele lading neppe all-stars had gekocht (wel met de ster enz.) vertrouw ik het niet meer zo.


    daar heb ik van gehoord jah.


    =

    jarloeers:Y)


    Bieberfeverrr <33333!

    RandomRhythm schreef:
    Ik vind Uggs Uggly en vreselijk overprijsde sloffen.

    Maar gefeliciteerd.

    Mee eens. Een vriendin zei dat ik moest raden wat die van haar kostten. Ik: eh.. 70/80 euri? I dunno. Zij: 190. WTF. Dat uitgeven voor een paar schoenen, dan spoor je dus echt totaal niet vind ik. Er zijn zat goeie schoenen voor veel goedkoper te vinden, maar goed. Als een mens daaraan z'n geld wil uitgeven bemoei ik me d'r niet mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Met 130 euro kan je veel leukere dingen doen met je leven vind ik persoonlijk :X Voor een tientje heb je ook zulke schoenen, alleen ze heten geen uggs en niemand haat ze :]


    I agree.
    Al zwijmel ik ook wel eens weg voor dure dingen... [Alleen doe ik het dan niet, tenzij ik er ook echt iets aan heb.]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha, iedereen ook met hun uggs. Ik heb ze ook, maar verliefd op ze ben ik niet hoor. Haha


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb 't niet zo met uggs:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Heatherfield schreef:
    Ik heb neppe. Waarom 130 euro uitgeven als je net zo leuke voor 20 euro kunt kopen?