• zolang op gewacht ne nu krijg ik ze eindelijk dank god hallelua :')
    dat v&d ze 130 euro doet :'D




    ben zoo HAPPYY :''D



    ik ahd ze anders in december gekregen :''3


    =

    Die schoenen zijn lelijk maar leuk voor jou (krul)


    -

    Ik moet ze niet omdat bijna iedereen ze heeft!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rickjuh schreef:
    Met 130 euro kan je veel leukere dingen doen met je leven vind ik persoonlijk :X Voor een tientje heb je ook zulke schoenen, alleen ze heten geen uggs en niemand haat ze :]

    Idd, maar ik vind Uggs zowiezo al niks. Iedereen draagt ze t is gewoon niet oregineel meer!

    UGGS zijn leuk! :9~ En mensen iedereen reageert wel ja 130 euro kan je veel leukere dingen van kopen. Maar zelf heb je waarschijnlijk ook liever echte dan neppe. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had het gehoord ja! Maar sinds de V&D een hele lading neppe all-stars had gekocht (wel met de ster enz.) vertrouw ik het niet meer zo.


    It's time to be happy again.

    Ik vind het echt leuk voor je, al vind ik ze toch overdreven duur.


    effort never betrays you

    NYC schreef:
    UGGS zijn leuk! :9~ En mensen iedereen reageert wel ja 130 euro kan je veel leukere dingen van kopen. Maar zelf heb je waarschijnlijk ook liever echte dan neppe. (':

    Oke, jij mag kiezen! Of een camera en een stapel leuke shirtjes én nep uggs waarvan niemand ziet dat het neppe zijn. Of alleen echte Uggs. ik denk dat als je echt voor die keuze zou staat, je toch voor de 1e zou gaan.

    Nightingale schreef:
    Ik had het gehoord ja! Maar sinds de V&D een hele lading neppe all-stars had gekocht (wel met de ster enz.) vertrouw ik het niet meer zo.

    Tfoe die hadden zeker dik geld verdient! -Ik ga ff wat nepperts halen en ze verkopen en dan zeggen dat ze echt zijn :9~-

    Bro schreef:
    Ik hou niet zo van uggs, maar leuk voor je (cat)


    idd

    Reassurance schreef:
    Ik heb neppe. Waarom 130 euro uitgeven als je net zo leuke voor 20 euro kunt kopen?


    als ik ze mooi zou vinden zou ik ook gwn neppe kopen x']


    You are beautiful, you are love.

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Oke, jij mag kiezen! Of een camera en een stapel leuke shirtjes én nep uggs waarvan niemand ziet dat het neppe zijn. Of alleen echte Uggs. ik denk dat als je echt voor die keuze zou staat, je toch voor de 1e zou gaan.

    Hahaha ik heb al nep UGGS als pantoffels (': en een camera ookal dus. Ik zou voor de echte UGGS gaan die ik wil zijn 200 euro en zijn super leuk. En voor 200 euro heb je veel t-shirts ja maar die draag ik toch niet. lol. En dan heb ik liever gratis echte UGGS en koop ik zelf wel wat t-shirts (':
    En iedereen ziet dat neppe UGGS nep zijn haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    Ik heb neppe. Waarom 130 euro uitgeven als je net zo leuke voor 20 euro kunt kopen?

    Precies ;p

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha ik heb al nep UGGS als pantoffels (': en een camera ookal dus. Ik zou voor de echte UGGS gaan die ik wil zijn 200 euro en zijn super leuk. En voor 200 euro heb je veel t-shirts ja maar die draag ik toch niet. lol. En dan heb ik liever gratis echte UGGS en koop ik zelf wel wat t-shirts (':
    En iedereen ziet dat neppe UGGS nep zijn haha.

    Wat boeit het trouwens of mensen zien of ze echt zijn of niet. Maakt het jou wat uit want mensen van je schoenen vinden? :8


    -

    Nou ik heb lekker neppe. -gayhand-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bro schreef:
    Ik hou niet zo van uggs, maar leuk voor je (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik vind die dingen maar niets :')
    maar leuk voor je dat je ze krijgt! _O_