• Ben jij tevreden met je leven? Zou je anders willen leven, zoja hoe dan? wat moet er veranderd? en waarom ben je niet blij met je leven?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Helemaal, enkel zou ik willen dat Duitsland & Belgie 1 km van elkaar verwijdert zou zijn zodat ik elke dag mijn vrienden nog kon zien :Y) Of gewoon al mijn vrienden in duitsland komen wonen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik keek net grenzeloos verliefd, en eigenlijk vind ik het jammer dat ik niet zulke reizen maak, dus nee op dit moment ben ik nog niet tevreden (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik terug ga kijken, nee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben tevreden, ja.
    Want ik heb Nynk. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik ben wel tevreden, hoor.
    Er zijn wel dingen die ik nu zou willen doen, maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren. Dus ik wacht tot het wel kan ;D
    En ik heb hele lieve, gekke vriendinnen, kan goed met mijn ouders opschieten en over het algemeen ook met mijn zus en zusje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    imlove schreef:
    (...)

    waarom?

    Het is uit met mijn ex, waar ik nog superveel om geef, en die blijkbaar alleen maar bezig is met andere meisjes.. versieren :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, op dit moment heb ik nog te weinig bereikt om er écht gelukkig mee te zijn.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben tevreden met mijn leven ja. Alleen, er kunnen wel eens problemen zijn, maar dat veranderd mijn leven niet. Alles gaat oké. Ik heb ouders die van me houden, en ik van hun. Dit is wel het belangrijkste in mijn leven (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 22:11 ]

    Ik ben over het algemeen wel redelijk te vreden maar ik zou graag een vriendje hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee! Duidelijke taal ...jammer genoeg


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Soms tevreden, soms niet, op dit moment niet zo, maar dat kan morgen weer anders zijn. En dit zal vast zo gaan tot ik een bepaald persoon heb ontmoet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben de laatste tijd heel te vreden hoe ik mijn leventje lijd.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja opzich wel.
    Ik had het zelf wel fijner gevonden als ik wat minder pessimistisch was over alles. Maar ja ik heb verder niet veel te klagen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eigenlijk wel. Ik heb een superlief vriendje dat voor me door het vuur zou gaan, moest het nodig zijn. Ook heb ik hele lieve vriend(inn)en en is het altijd supergezellig op scouting. School is iets minder, althans de lessen, maar dat laat ik niet teveel invloed op mijn leven hebben.
    Het enige rottige vind ik dat mijn ex-vriendje niet normaal kan doen, maar dat is een lang en moeilijk verhaal. Dus dat vertel ik maar niet. Het is gewoon even doorbijten, komt vanzelf wel goed. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben gelukkig met hoe mijn leven nu is en gaat. ik heb een superlief geweldig vriendje waar ik heel erg veel van hou, op school is het nu wel leuk en gaat het goed. soms gaan er dingen thuis of met mensen wat minder, maar dat heb je altijd wel. ik ben tevreden met hoe ik nu leef :]

    en soms een beetje dromen kan ook geen kwaad ^^

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 23:01 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3