• Het is weer zover, de pepernoten liggen weer in de supermarkt ^^
    Ik vind pepernoten heel erg lekker, maar is dit niet een beetje vroeg? Het is pas september! Het duurt nog twee maanden voor Sinterklaas 'in het land' komt.
    Of ze moeten het het hele jaar doorverkopen (oke, eigenlijk zou ik dan verslaafd raken maarja), of alleen tijdens het echte Sinterklaas.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik blíjf me afvragen wat dat nu in godsnaam moet voorstellen? Pepernoten? Ik lees er zoveel over hier en weet begot niet wat het is. Ik denk dan meteen aan peperbolletjes van peper zo. -kots-

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

ik had een week geleden van zo'n jongen bij mij op school, een hand gekregen en diezelfde dag van nog een vriend van me ook. En ik een tussenuur hadden we met vriendinnen choco pepernoten gehaald. Serieus mijn verslaving is weer back.

Don't dream your life, but live your dream!

Lipsy schreef:
    Wat zijn pepernoten eigenlijk?(krul)

pepernoten zijn die dingen die ze met sinterklaas geven! oké die zijn zo lekker!

Don't dream your life, but live your dream!

Ik heb mezelf gezworen ze niet te kopen voor mijn verjaardag, maar de zakjes kruidnoten bij het bakkertje voor 1 euro na een blokuur gym waren toch te verleidelijk.. *bad me*

It's time to be happy again.

Ik vind niet dat ze ze het hele jaar moeten verkopen. Dan is het niet meer iets wat echt bij Sinterklaas hoort (cat)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ze zijn netzo lekker!
    En ook zo verslavend joh
    :9~

Ik ken het niet. En de naam verteld me dat ik het niet wil kennen =x Maar, de chocolade ligt ook al een paar weken in de winkel..

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Die dingen liggen al best lang in de winkel,echt belachelijk zo vroeg.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Haha, ja mijn moeder had ze al gekocht. En ik had gister in de ah, gezien dat er al een apart plekje voor gemaakt is ook.

Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

Wij gingen gisteren op scouting pepernotenbrood maken. Ik houd van pepernoten :9~

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Springfield schreef:
    Ik blíjf me afvragen wat dat nu in godsnaam moet voorstellen? Pepernoten? Ik lees er zoveel over hier en weet begot niet wat het is. Ik denk dan meteen aan peperbolletjes van peper zo. -kots-

Dit zijn echte pepernoten, maar meestal als we het over pepernoten hebben bedoelen we 'kruidennootjes'

In dit geval word er dus kruidennootjes bedoeld ^^ (nerd)

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Gister ingekocht. Jummy. Heerlijk met chocolade eromheen.. oeeeeeh

Ik vind het niet zo erg hoor, dat ze nu al in de winkel liggen :9~

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

er komt ook een nieuwe sinteklaaas film die ik wil zien:9~-je denkt nu van wtf die wildt naar een sinterklaas film- nouw het gaat over sinterklaaas die allen kleine kinderen vermoord(duivel.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik heb ze ook al hehe (krul)

You can't fly unless you let yourself fall.