• ik zit in de brugklas en ik krijg best wel veel huiswerk en dat zei de huiswerk begelijdester ook .
    nu heb ik eigelijk alleen sávonds tijd voor me zelf .
    Wat zou jij doen als je heel veel huiswerk had ?
    - ales in 1 keer maken of zeg maar stuk vor stuk ?



    Nog wat waar kan ik het reclame forum vinden xD? ?
    Stuur dan ff de link alvast bedankkktttt

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 23:12 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2010 - 22:03 ]


    hoiokdoei?

    Het huiswerk in de 1e bij mij viel nog wel mee.

    Ik maak altijd alles in één keer, in het weekend het liefst.
    En in de loop van het jaar word ik luier, schrijf alles in de pauze over, en maak alleen de laatste 4-5 opdrachten zodat de leraar denkt dat ik alles gemaakt heb. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik ga echt kapot van de huiswerk, en voor mij werkt het beste dat je gewoon wat je hebt staan voor de hele week in een keer maken. dan houd je minder over als je weer wat opkrijgt. en zo heb je ook de andere avonden wat meer tijd voor jezelf (:


    Everything is worse without music.

    Ik probeer heel veel in het weekend te doen, zodat ik tijdens de week niet zoveel werk meer heb. Ik doe het dus meestal in één keer, want dan heb ik 's avonds nog een paar uurtjes vrije tijd (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik maak op school al heel veel, dus veel in de les maken. Je hebt daar veel baat aan. En anders gelijk vanuit school drinken en een fruitreep/fruit etc pakken en meteen beginnen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Cornflakes schreef:
    1. Je hebt niet veel huiswerk, wacht maar tot je in hogere klassen terecht komt.
    2. Ik maak het na het eten, daarna ga ik douchen en dan eventjes op de pc.


    Hope goes lost but never dies.

    Bij mij verschilt het per dag hoeveel huiswerk ik heb en hoe ik het maak, meestal meteen als ik uit school kom alles, maar soms eerst een kleine beetje en na het eten de rest, je snapt het wel...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb er nu ook last van (en ik zit ook in de brug klas :'D) en ik maak het in een keer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Horchata schreef:
    In een keer maken, heb je het maar gelijk gehad :')

    Waar is het reclame forum ?


    hoiokdoei?

    Ik zit in 4tvwo en heb best veel huiswerk. En eigenlijk heb ik geen idee hoe ik mijn huiswerk maak.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I'm trying to catch Dr. Death Defying with my mates Kobra Kid, Fun Ghoul, and Jet Star.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In de brugklas? wtf. Wacht maar tot je hoger zit.

    Dunno? Ik maak het altijd de dag vantevoren en alles in één keer. Nja, ik zit meestal afgeleid achter de computer dus zitten er wel wat pauzes tusseeeeen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ik zal gewoon vertellen wat ik doe.

    Ik maak op bijv. maandag alles wat voor dinsdag moet en op dinsdag alles wat voor woensdag moet. In het weekend doe ik weleens wat vooruit.
    Als ik huiswerk maak dan zet ik heel vaak muziek aan en maak ik een paar opdrachten, dan bedenk ik me dat ik nog even iets wil bekijken en dan ben ik daar weer een kwartier mee bezig en dan ga ik weer verder.. dus ik doe nooit eigenlijk alles aan een stuk door, denk ik?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik maak alles in een keer, dan ben ik er vanaf, behalve in het weekeind en vakantie, dan doe ik het in delen, maar dat zijn meestal de eerste of laatste dagen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik maak al 3 jaar geen huiswerk meer, tenzij ik het echt moet inleveren, dus ik zou mij niet als voorbeeld nemen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.