• Tekst heb ik verwijderd.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 18:19 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben blij dat het oplucht en het is een van de langste topic's die ik heb gelezen xD

    Maar goed, ik zou het tegen een van je vriendinnen zeggen. Als jullie echte vriendinnen zijn, begrijpen jullie elkaar. Ook zou ik weer contact opnemen met die jongen. Vraag gewoon hoe het met hem gaat. Dan bouw je langzaam iets weer op. Ik snap wel dat je echt baalt dat je hem hebt laten lopen. Ik ken dat gevoel en dat is echt geen pretje. :(
    Sterkte meid.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stuur hem dit wat je hier hebt neergezet via netlog.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou het ten eerste uitleggen aan je vrienden, dan kunnen die er ook rekening mee houden. En ten tweede, laat je je vader tegenhouden als je zo verliefd bent op iemand? Ik bedoel, ik snap wel dat je vader veel invloed op je heeft, maar als je je zo voelt door die jongen te laten gaan is het nou niet bepaald goed. Misschien moet je eens met hem praten en de hele situatie aan hem uitleggen? Misschien begrijpt hij je dan wel? En kan je langzaam weer iets met hem opbouwen. Je vader hoeft er dan niet eens achter te komen dan toch? Klinkt gemeen misschien tegenover je vader, maar dat is hoe ik het dan zou doen. Maar je moet zelf natuurlijk maar zien wat je doet, sterkte ermee! Ik hoop dat je er uitkomt. (flower)

    Ik zou terug contact opnemen met hem. En hem toch ook op een gegeven moment vertellen dat je onder invloed was van wat je nicht gezegd had. Dat je vader hard tegen een vriendje is.
    Ik zou echt zijn vertrouwen proberen terug te winnen en alles verklaren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    als ik jou was zou ik er gewoon weer achteraan gaan.
    ik weet hoe het is.
    ik had ook een jaar geleden een lief. maar ik had het uitgemaakt maar dan voor een andere jongen, die ik niet eens leuk vond !
    en nu voel ik nog steeds wat voor die jongen waar ik eerst mee had..
    en dat voelt zwaar k*t.
    je kunt twee dingen doen.
    hem over je heen zetten.
    of weer achter hem aan gaan.
    de keuze ligt aan jou en wij kunnen dat niet voor je bepalen. ;')


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het lief dat jullie reageren. (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou inderdaad terug contact gaan zoeken met deze jongen, als hij echt iets voor je voelt/(heeft) gevoeld heeft zal hij hier toch wel wat begrip voor hebben? Als je alles eerlijk verteld weet ik zeker dat hij je heus wel een kans wilt geven ^^

    Veel succes(flower)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou contact met hem opnemen. Als hij jou bleef smsen, bellen en je zelfs een brief stuurde dan vond hij je heel erg leuk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    je zou een verhaal hier over moeten gaan schrijven, je schrijft super goed! en over dat gebeuren, ik zou toch proberen eerst contact weer met em te zoeken als ie t dan toch niet wilt, je echt over hem heen gaan zetten.. Beter voor je vriendinnen je vader en voor jou.

    Ik zou die (ex?) vriend van je vertellen wat je hier hebt neergezet, waarschijnlijk begrijpt hij het dan beter. En eerlijk is eerlijk: Jij zou het toch ook enorm kut vinden als iemand je zonder iets te vertellen zou dumpen? :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NYC schreef:
    Stuur hem dit wat je hier hebt neergezet via netlog.


    Has no one told you she's not breathing?

    Enough schreef:
    Ik zou contact met hem opnemen. Als hij jou bleef smsen, bellen en je zelfs een brief stuurde dan vond hij je heel erg leuk.

    Ik vind dat je je exvriend moet vertellen wat je hier hebt neergezet, niet letterlijk maar de belangrijkste inhoud.
    Hij heeft het recht waarom je het hebt uitgemaakt en waarom je niet reageerde of soms bot. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Als je weer contact met hem op neemt, ik kan voor jou niet zeggen of dat het beste is, of dat je toch voor de mening van je vader moet kiezen, dan zou ik wel eerlijk vertellen waarom je het uitmaakte. Anders is er nog steeds iets wat hij niet weet en dat bemoeilijkt de situatie (:

    NYC schreef:
    Stuur hem dit wat je hier hebt neergezet via netlog.


    Never wait for perfection, just make it.