• Hallo,

    Ik wil dus Vans Sk8-Hi, maar 't probleem is.. Ze zijn bijna in géén winkel te vinden :/ Het zijn allemaal van die lage Vans. Ook online kan ik ze niet vinden, behalve dan op .com sites, maar ik wil een Nederlandse site, dus aan jullie de vraag of jullie ergens winkels/sites weten met Vans type: Sk8-Hi. Alvast bedankt.

    Hint: Noem ook de namen van de winkels en niet alleen de stad waar die winkel is
    :Y)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 17:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    In Den Bosch kan ik best veel winkels opnoemen waar ze 'm gewoon verkopen en anders bestellen ze je voor je.


    your eyes are like stars in the night.

    Bij de winkel: sneakers.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Poseidon schreef:
    In Den Bosch kan ik best veel winkels opnoemen waar ze 'm gewoon verkopen en anders bestellen ze je voor je.

    Den Bosch is te ver weg voor mij :') Dat is gewoon helemaal aan de andere kant. Als je een paar winkels op kan noemen, met site, dan zou dat geweldig zijn :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij skate winkel in hoofddorp verkopen ze die volgens mij. alleen ik ben die naam vergeten :x


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Casillas schreef:
    Bij skate winkel in hoofddorp verkopen ze die volgens mij. alleen ik ben die naam vergeten :x

    Verdorie x:


    "I shut my eyes in order to see.'

    attitudeholland.nl


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    attitudeholland.nl

    Daar hebben ze niet echt mooie :'D Ik wil met een leuk printje d'r op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Daar hebben ze niet echt mooie :'D Ik wil met een leuk printje d'r op.

    Ohw sorry haha :3 Ik dacht dat je misschien wel van die normale zou willen :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    (...)
    Ohw sorry haha :3 Ik dacht dat je misschien wel van die normale zou willen :')

    Maakt niet uit :'D Man, het lijkt wel alsof die dingen nergens te krijgen zijn :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Britain, Funky House en Daily Rush, in Rotterdam centrum.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    planet-sports.org is nederlands ik ben verslaafd aan vans xd


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sneakers?

    Tenminste daar heb ik ze ooit gezien, of ze ze nog steeds hebben weet ik niet (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nop, nog geen succes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, die heeft een jongen uit m'n klas! Zal ik vragen waar hij ze heeft gekocht?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Oh, die heeft een jongen uit m'n klas! Zal ik vragen waar hij ze heeft gekocht?(krul)

    Ja 8D


    "I shut my eyes in order to see.'