• en ga hier maar verder mensen :Y)

    Happysnail schreef:
    Ik kwam jouw foto steeds tegen Whipple op zo'n site. Ik bedoel dus je profielfoto op Q.

    Wat voor site? ;o
    en dan van mijzelf of plaatje? ;o

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Waarom dan?
    -is nieuwsgierig-

    ik ben;
    moe, gefrustreerd, chagrijnig, kapot, weer wat onzekerder aan het worden, bang voor woensdag, enzo. Ik voel gewoon de stress van school x_x
    naja, de school is weer begonnen en dat heeft dus van die mensen mee die altijd zo bleehhh doen, en dan weetjewel gevolgen hebben op mij.
    naja, beetje vaag allemaal,
    maar ik ben gewoon echt helemaal kapot enzo ;3

    Hoi. Ik verveel me. _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Whipple schreef:
    (...)
    Wat voor site? ;o
    en dan van mijzelf of plaatje? ;o

    Je plaatje :'D Op eh Weheartit.com


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hallo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Hoi.


    wth.

    Ik vind de nieuwe CD van Automatic Loveletter leuk!


    Some people make the world special just by being in it

    Hallo !! Ik moet eigenlijk van de pc, maar mijn moeder blijft maar bellen en mijn broer en zus zijn een film aan het kijken die nog een kwartiertje duurt, dus dat moet ik nu ook niet meer zien he =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik moet mijn make-up er nog afhalen, ik wil schrijven, maar ik ben niet in een goede bui, ik luister naar Don't Stop Believin' gecoverd door de Glee Cast. Ik wacht totdat ik mijn ouders ook gaan slapen, zodat ik de enige ben die nog wakker is. Ik ben vaag en heb teveel energie en ben moe. (:


    wth.

    Appreciating schreef:
    Ik moet mijn make-up er nog afhalen, ik wil schrijven, maar ik ben niet in een goede bui, ik luister naar Don't Stop Believin' gecoverd door de Glee Cast. Ik wacht totdat ik mijn ouders ook gaan slapen, zodat ik de enige ben die nog wakker is. Ik ben vaag en heb teveel energie en ben moe. (:

    Haha :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    zo, net klaar met douchen (A)
    heb ik wat gemist ??

    SchoenVeter schreef:
    zo, net klaar met douchen (A)
    heb ik wat gemist ??

    Ik denk het niet hoor (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik denk het niet hoor (nerd)

    haha, oke :P

    *gaaaaaaaaaaaaaaap*

    Ik heb net een maskertje op gehad en oehh nu is mijn huid lekker zacht. Ik loop echt de hele tijd zo te wrijven van wat voelt dat lekker. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*