• Ik mag dus eigenlijk niks van mijn ouders, want ze vinden me te jong, ik ben 14 en vind dat ik eigenlijk wel naar de Veerse Avond (raamdonkesveer feest) mag gaan. Weet iemand hoe ik ze mee kan overhalen?


    live the life you love

    Ik vind 14 eigenlijk ook heel jong om naar zilke dingen te gaan.
    Als ik uitga zie ik soms zelfs jongere mensen, maar wat me opvalt is dat ze zo goed als allemaal zat zijn, of doens alsof om gewoon uit te pakken.
    Maar OT:met vrienden meegaan ofzo en zorgen dat je een ouder als vervoer terug hebt, dan moet ze zich niet zo'n zorgen maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @scandal; ik ben niet zo, ik drink & rook niet... dusja.


    live the life you love

    Ga rustig zitten (en blíjf ook rustig). Vertel ze dan dat je met een clubje gaat, je heus geen (al te) gekke dingen gaat doen en dat al je vriendinnen wel mogen. En hun ook gewoon rustig uit laten praten enzo.


    It's time to be happy again.

    'Mama? En als ik heel braaf ben?':9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nienkeworld schreef:
    @scandal; ik ben niet zo, ik drink & rook niet... dusja.

    Wat ik zei was nogal stereotiep, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat ik zei was nogal stereotiep, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. ^^


    haha, ik ken er wel heel veel die erger zijn als mij. en ja ik rook & drink af en toe, maar dat hoeven mijn ouders niet te weten.


    live the life you love

    Je bent pas 14,toen ik zo oud was mag ik ook niet weg,ik mag nu volgens mij niet uit en ik ben 16.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Courtesan schreef:
    Om nou meteen te zeggen dat je niks mag? In ieder geval vind ik het niet zo raar dat je ouders bezorgd zijn. Je weet niet wat voor een volk daar rondloopt en ze zijn bezorgd. Can you blame them? Je bent 14, zo verschrikkelijk oud is dat niet. Laat je ouders gewoon weten, dat je met meerdere gaat en beloof ze, dat je niet alleen in het donker door donkere, kleine straatjes gaat struinen. Dat is wat ze willen horen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    welkom in mijn wereld -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    woesh.
    ik mag dus niet.
    omdat ze me dus gewoonweg niet vertrouwen.
    ze denken dat ik verkeerde dingen doe, ga roken drinken.
    maar dan kennen ze me gewoonweg niet.


    live the life you love

    nienkeworld schreef:
    woesh.
    ik mag dus niet.
    omdat ze me dus gewoonweg niet vertrouwen.
    ze denken dat ik verkeerde dingen doe, ga roken drinken.
    maar dan kennen ze me gewoonweg niet.

    Het is niet dat ze je niet kennen, en jouw niet vertrouwen. Ze vertrouwen het hele gedoe daar gewoon niet. Je weet maar nooit wat je kan overkomen, zelfs al ben je in groep. En ja, je ouders gaan je ooit moeten laten gaan maar dat vergt ook heel wat moeite van je ouders.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    later kan je nog vanalles doen wat je wilt.
    als bescherming voor je kind doe je dat als ouder niet. het is niet dat je ouders jou niet vertrouwen.
    maar op van die festivals (?) lopen heel wat rare types rond, echt waar.

    ik mocht best wel veel dingen op die leeftijd, maarja ;p


    I'd rather go naked than wear fur.