• Zoals jullie wel weten heb ik een stepapparaat gekocht laatst. Nou, hij staat nog beneden en mijn vader zit er de hele tijd op. Dus ik zeg: Zodra hij op mijn kamer staan, vraag ik er geld voor hoor -Als ik weg ben gaat iedereen er dus op, ook als ik er ben denk ik, en dat wil ik gewoon niet- en dan zegt hij: ik moet je er eigenlijk geld voor laten betalen dat hij hier mag staan!
    Nouja zeg, hij zit er de hele tijd op! Ik vind het echt dom dat hij zoiets zegt, hij komt toch op mijn eigen kamer te staan ._.

Your make-up is terrible

Mihihih. (cat)

[ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 19:00 ]

"I shut my eyes in order to see.'

oke, vind je het erg als ik hier nu dubbel lig van het lachen. Hihi$

ontopic ; zeg geweeon dat hij van jou is.. en ga een schema maken met de tijden wanneer je vader er op mag. ;"d

Life is a beautiful struggle

Nou, uiteindelijk mag jij toch ook jouw vader zijn spullen gebruiken? 'k snap best dat je je zusje -als je die hebt- er zou kunnen afzwieren, maar je vader denk ik niet, aangezien die toch altijd al voor je gezorgd heeft plus alles bekostigd heeft. Misschien niet dat apparaat maar toch.
    Maar misschien gewoon zeggen dat jij er ook op wilt en dat hij er niet altijd moet op zitten?

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik heb hem gekocht van mijn eigen verdiende geld hoor.
    En hij mag er ook gewoon op, maar wel als hij het even vraagt tenminste, of het even meld. En niet als ik er niet ben. En hij hoeft dan ook niet zo'n lullige opmerking te maken.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik heb hem gekocht van mijn eigen verdiende geld hoor.
    En hij mag er ook gewoon op, maar wel als hij het even vraagt tenminste, of het even meld. En niet als ik er niet ben. En hij hoeft dan ook niet zo'n lullige opmerking te maken.

Van die opmerking heb je wel gelijk ja ^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Ik zou die opmerking niet zo serieus nemen, maargoed ik weet ook niet op welke toon hij het zei.

-

Vaders! :Y)

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Zoiets zou m'n vader ook zeggen .__.