• Oké, hier het drama:
    Mijn vriendin was al een tijdje aan het daten met een jongen. Zij zoent niet zo snel, dus ze hebben echt de hele zomervakantie om elkaar heen gedraaid. Nou goed, zaterdag gezoend, en daarna laat ie niks meer van zich horen. Dat vond ik echt extreem lullig. En vandaag hadden ze even gepraat, want ze wilde echt weten waar ze aan toe was. En hij wist het niet, maar hij wilde géén vriendin! De rest van de dag was ze hartstikke verdrietig. En nu heeft zo'n ander meisje gezegd dat hij iets heeft uitgespookt (iets meer dan zoenen) met zijn ex, maar ze wil niet zeggen wat. Dus.. hebben jullie tips wat mijn vriendin moet doen? Bellen wil ze niet.
    <3333


    It's time to be happy again.

    Voor haarzelf bepalen wat ze wilt.
    Verder met hem, terwijl hij geen vriendin wilt lijkt me nogal moeilijk..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die gast slaan. Dat moet ze doen. Zo'n gasten verdienen een meisje als jouw vriendin niet!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Die gast slaan. Dat moet ze doen. Zo'n gasten verdienen een meisje als jouw vriendin niet!


    Hihi, dat zal ik tegen d'r zeggen. Maar het is echt een hele leuke jongen, hoewel ik hem al nooit echt vertrouwde omdat ik wel eerder van dit soort verhalen over hem had gehoord.


    It's time to be happy again.

    CarmineG schreef:
    Die gast slaan. Dat moet ze doen. Zo'n gasten verdienen een meisje als jouw vriendin niet!


    make cake, not war

    nou, het is eruit: hij heeft 4 weken geleden dus met zijn ex gezoend en op vakantie ook nog met een ander meisje, terwijl hij toen allang met mijn vriendin aan het daten was. Gosh, i hate him. x)


    It's time to be happy again.

    Dumpen die handel (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat ze hem recht in zijn gezicht zegt dat hij een sukkel is!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, ik heb nu een kwartier met haar aan de telefoon gehangen. Maar ze vind 'm nog steeds leuk. Dat is ie ook, afgezien van dat playerige gedoe. Maar ze weet het écht even niet en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ze moet doen. Ik voel me zo'n slechte vriendin nu. o.O


    It's time to be happy again.

    CarmineG schreef:
    Die gast slaan. Dat moet ze doen. Zo'n gasten verdienen een meisje als jouw vriendin niet!

    Indeed. Gelukkig is het alleen bij zoenen gebleven.


    No growth of the heart is ever a waste

    In de vuilbak met die gozer.


    All this dampness is damp.

    Nightingale schreef:
    Nou, ik heb nu een kwartier met haar aan de telefoon gehangen. Maar ze vind 'm nog steeds leuk. Dat is ie ook, afgezien van dat playerige gedoe. Maar ze weet het écht even niet en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ze moet doen. Ik voel me zo'n slechte vriendin nu. o.O

    Als het mijn vriendin was zou ik zeggen: Wake up! Die gast houdt je aan het lijntje. Get back to earth O_o Ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste