• Jaa, ik vroeg me af. Ik mag gratis sms'en omdat ik nog gratis krediet heb ofzo. Dus, als je een sms'je stuurt, gaat dat dan meteen af van je gratis geld en hoor je er niet meer van of krijg je nog de rekening enz. en heb je weer veel miserie en drama?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gaat gewoon van je belkrediet af als je een herlaadkaart hebt, als je een abonnement hebt, komt het op je rekening. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    Gaat gewoon van je belkrediet af als je een herlaadkaart hebt, als je een abonnement hebt, komt het op je rekening. (krul)


    Dus als het allemaal gratis is, gaat het gewoon af zonder dat je er zelf van merkt? Dat je er dan later geen rekening van krijgt, zeg maar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Dus als het allemaal gratis is, gaat het gewoon af zonder dat je er zelf van merkt? Dat je er dan later geen rekening van krijgt, zeg maar.


    jaja


    #WWED - What Would Emma Do?

    Gratis SMS'jes zijn normaal gezien enkel voor normale nummers. Het nummer van de spotlight is een betaalnummer. Je zal dus een rekening krijgen als je het doet. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb het nog nooit gedaan , dus i don't know.(nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Ik heb het nog nooit gedaan , dus i don't know.(nerd)

    Akuma schreef:
    Gratis SMS'jes zijn normaal gezien enkel voor normale nummers. Het nummer van de spotlight is een betaalnummer. Je zal dus een rekening krijgen als je het doet. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Sailor schreef:
    Gaat gewoon van je belkrediet af als je een herlaadkaart hebt, als je een abonnement hebt, komt het op je rekening. (krul)

    Dat vind ik best wel dom, waarom kunnen ze het niet gewoon van je belminuten of wat dan ook afhalen? Ik heb nu abonnement en mag er niet over heen, dus ik kan het niet meer doen x'D ergens vind ik dat niet zo heel erg, maar het blijft gewoon dom.