• word het zwart:X
    het zit dus zo:
    Ik zit dus bijvoorbeeld op mijn bed, dan sta ik op en krijg ik allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen ook begint het te draaien. Soms moet ik mezelf ergens aan vast houden voordat ik omval.
    Nu zou je denken dat het kom omdat ik te snel opsta maar dit gebeurt ook als ik normaal opsta. Het gebeurt trouwens niet altijd maar soms in een keer...

    Heeft iemand dit ook en weet iemand hoe het komt?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik heb het ook , men moeder denkt dat het komt door een ijzertekort :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vriendin van me had het ook wel eens en die is ook naar de dokter gegaan maar wist niet precies wat het zou kunnen zijn. Ze dachten aan iets van stress :'D


    -

    Ik heb het niet :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb het ook. Je hebt dan een te lage bloeddruk. Je moet meer zout voedsel eet, schijnt ertegen te werken, ook minder snel opstaan helpt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    dankje ik heb het nu al even niet meer maar soms komt het ineen keer weer.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb het ook. Geen idee wat het is, maar ik maak me er niet zo druk om.

    heb ik ook wel eens last van
    word ik duizelig enzo
    gwn ff gaan liggen, en dan rustig weer opstaan

    Cloudburst schreef:
    Ik heb het ook. Je hebt dan een te lage bloeddruk. Je moet meer zout voedsel eet, schijnt ertegen te werken, ook minder snel opstaan helpt.
    ja dat was het , te lage bloeddruk :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als je te snel opstaat heb je dat wel eens. Geen drama.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb het ook soms, maar ik heb geen flauw idee hoe dat komt. ik heb het meestal 's avonds, als ik moe ben ofzo, dus ik denk dat het daardoor komt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Smartiepants schreef:
    Als je te snel opstaat heb je dat wel eens. Geen drama.

    ja maar ik heb het ook wel eens al ik gewoon normaal/rustig opsta


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Te hoge/te lage bloeddruk of je staat echt te snel op. Ik had dat toen ik op de basisschool zat heel erg, ook gewoon als ik liep ofzo. Ik moest bloedprikken, maar alles was gewoon normaal. Het trekt wel weer weg met de tijd.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Daar ben ik voor naar het ziekenhuis geweest maar dan heb ik dat overdag. klinkt vies maar bij mij was het probleem oorsmeer dat op me evenwichtsding drukte


    My heart is yours and so am I

    Dat heb ik alleen als ik te snel opsta.


    All this dampness is damp.

    Komt door je leeftijd : ) Heel veel mensen van jouw leeftijd (en ouder) hebben daar last van. Kan duiden op een lage bloeddruk. Meestal is 't gewoon, omdat als je opstaat, dan moet je bloed eerst goed weer doorstromen. Als je snel opstaat wordt het dan snel zwart voor je ogen. Ik heb er zelf ook erg last van en ben ervoor naar de dokter geweest, maar die zei dat 't dus bij de leeftijd hoort. Niks om je druk over te maken.


    "I shut my eyes in order to see.'