• Mijn vriendje vraagt elke keer of ik hem Q wil laten zien, want ik praat nog weleens over de site en de mensen die ik hier ontmoet heb. Nu wil ie het zien. :| Alleen ik weet niet of ik dat wel moet doen, want dan weet ie wat mijn account is en gaat ie misschien kijken & mijn stories lezen. Dat kan ik niet gebruiken..
    Zou jij in dat geval de site laten zien? :o
    Help?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LagieMcLarge schreef:
    Ik zou het niet doen dit vindt ik persoonlijk iets prive's maar ja wie ben ik :p

    Nouja, dit is niet echt iets privé's. Ik bedoel ik deel alles wat privé is met mijn vriendje. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn ex wist ervan. Het heeft onze relatie niet stukgemaakt ofzo. Het ligt natuurlijk ook veel aan de soort verhalen (sex?) en hoe zijn karakter is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    meid.
    ik zou het niet doen.
    voor mij had het ook zo zn gevolgen..:$


    steel mijn eten en ik eet jou. :)

    Waarom niet? Ik ken mijn vriend/verloofde van deze site. :$ En hij leest al mijn verhalen, helpt me met dingen verzinnen en geeft me inspiratie.


    Your make-up is terrible

    Ascendancy schreef:
    Mijn ex wist ervan. Het heeft onze relatie niet stukgemaakt ofzo. Het ligt natuurlijk ook veel aan de soort verhalen (sex?) en hoe zijn karakter is.

    Een verhaaltje kan onze relatie echt niet stukmaken ;p Hahaha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    MauxBTK schreef:
    meid.
    ik zou het niet doen.
    voor mij had het ook zo zn gevolgen..:$

    Vertel?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    Waarom niet? Ik ken mijn vriend/verloofde van deze site. :$ En hij leest al mijn verhalen, helpt me met dingen verzinnen en geeft me inspiratie.

    Zijn jullie verloofd? :o
    Enne, mijn vriendje zou me niet helpen met dingen verzinnen. Daar is hij het type niet voor, maar hij vond het wel gaaf dat ik verhalen schreef. Dat heb ik hem al eens eerder verteld ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Zijn jullie verloofd? :o
    Enne, mijn vriendje zou me niet helpen met dingen verzinnen. Daar is hij het type niet voor, maar hij vond het wel gaaf dat ik verhalen schreef. Dat heb ik hem al eens eerder verteld ;p


    Jaaaaa, al bijna een week.
    Ooh, maar dan wilt hij het vast wel lezen. Ik denk niet dat hij harde commentaar gaat geven, hij moedigt je eerder aan, complimenteerd je ermee.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Uitgelogd is goed idee!

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaaaa, al bijna een week.
    Ooh, maar dan wilt hij het vast wel lezen. Ik denk niet dat hij harde commentaar gaat geven, hij moedigt je eerder aan, complimenteerd je ermee.

    Ahw, heeel erg gefeliciteerd. (flower)
    Maare, ik schaam me er een beetje voor.
    Maar hij wilde Q vooral zien vanwege het forum enzo :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ahw, heeel erg gefeliciteerd. (flower)
    Maare, ik schaam me er een beetje voor.
    Maar hij wilde Q vooral zien vanwege het forum enzo :o


    Dankje ^^
    Ik schaamde me ook een beetje x'D Maar nu maakt het me niet zoveel meer uit.
    Haha, okay, dan moet je het uitgelogd doen zodat hij niet ziet wie jij bent en welke topics je maakt x'D Dat zou ik ook wel een beetje erg vinden x'D.


    Your make-up is terrible

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Een verhaaltje kan onze relatie echt niet stukmaken ;p Hahaha.


    Okay. Ik ken ook genoeg jongens die heb zouden freaken, dusja (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)

    Okay. Ik ken ook genoeg jongens die heb zouden freaken, dusja (:

    Nou de mijne laat me nu niet meer stikken om zoiets doms :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dankje ^^
    Ik schaamde me ook een beetje x'D Maar nu maakt het me niet zoveel meer uit.
    Haha, okay, dan moet je het uitgelogd doen zodat hij niet ziet wie jij bent en welke topics je maakt x'D Dat zou ik ook wel een beetje erg vinden x'D.

    Ja, ik denk dat ik dat maar doe.
    Maar wel als ie er zelf weer over begint: uit mezelf doe ik het niet, haha. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.