Van frans vorig jaar. Hij maakte me altijd belachelijk enzo voor de klas en uiteindelijk ging een jongen van mijn klas er iets over zeggen tegen de directrice zonder ddat ik het wist. Dan moest ik enkele dagen later ook naar de directrice en echt, ze had hem een waarschuwing gegeven. Als ze nog klachten over hem ging krijgen kon hij geschorst worden. :'D Nadien deed hij echt overvriendelijk tegen mij.
Some people make the world special just by being in it
Mevrouw van de Elzen, Nederlands. Omdat ze het ene moment te blij is. Zo blij dat je er chagarijnig van wordt. En het volgende moment ontploft ze, en loopt ze te krijsen en met der armen te zwaaien alsof ze wilt gaan vliegen.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Die van Frans
Sinds ik : Je déteste le francais op mijn beschrijving van mezelf heb geschreven kreeg ik een 3 ervoor en mag het nu voor de 2de keer opnieuw schrijven :Z
En ze draagt t-shirts die al 8 jaar oud zijn , haar vetrollen piepen er gewoon vanonder uit
Like eeeuwl
I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me
Meneer Jacobs. Ja ik zeg gewoon zijn naam. Ik heb hem pas 3 weken voor duits en als je vraagt wat een woord is scheldt hij je gewoon uit. Zelfs de aardige meiden die nooit wat doen en altijd hun huiswerk maken
Mijn natuurkundeleraar, met zijn eeuwige gezwam over milleniumdoelen. *zucht* en mijn gymlerares is super irritant, je mag pas stoppen als je ong. dood neervalt.