• Helleeeu Q'ers.

    Ik ben op zoek naar een romantisch, klef boek. (krul)
    Ik heb nog nooit een romantisch boek gelezen en ik vind dat ik dat eens moet doen. Dus... Wie kent er een boek over romantiek en alles wat daarbij hoort?

    Liefs.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Euhm.. My Zombie Valentine?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Aanpakken van Sophie kinsella.


    SLOAN.

    perfect chemistry, wel engels.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, probeerde ik ooit ook eens. Na 1 hoofdstuk gooide ik hem weg van saaiheid.


    Your make-up is terrible

    ik ook niet nouw ja zit meestal wel wat in maar nite veel xD ik lees liever fantasy en actie en zo met magie blablalba dus sorrry ik kan je niet helpen


    Miracle!!

    alle boeken van kate cann.
    zij schrijft eigenlijk alleen verhalen die met liefde te maken heeft, en alles wat daarbij hoort...
    zoek maar op op wiki


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dankjewel voor de tips allemaal. Ik kan mezelf niet garanderen dat ik het volhoud een dergelijk boek te lezen, maar ik wil het zeker eens proberen! :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    babylove


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    haha, Twilight!

    Eh, ...
    ik lees dat soort boeken ook nooit, eerlijk gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahahaha de Bouquet-series. Die kleine boekjes die in de Appie te krijgen zijn voor 4 euri. Daar valt werkelijk van alles onder: doktersromannetjes, middeleeuwse liefdesverhalen ed. En als je de meer de erotiek op wil dan kun je Rooie Oortjes eens proberen 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Hahahaha de Bouquet-series. Die kleine boekjes die in de Appie te krijgen zijn voor 4 euri. Daar valt werkelijk van alles onder: doktersromannetjes, middeleeuwse liefdesverhalen ed. En als je de meer de erotiek op wil dan kun je Rooie Oortjes eens proberen 8]


    Hmm... Nee, geen goedkope chicklits voor mij, en nog minder erotieke boekjes. :'D
    Maar toch bedankt.

    Ik ben nogal kieskeurig als het op lectuur aankomt.
    (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij dat ene hoofdstuk in Twilight dat Edward zijn liefde verklaart smelt ik helemaal weg:9~ Maar verder is het meer actie dus...

    ik lees niet zo veel romantische boeken dus ik kan er nu even geen bedenken ;x


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik lees stiekem heel graag romantische boeken. (A) Maar niet dat er alléén maar romantiek in voor komt. Maar je zou dat andere boek van stephenie meyer (schrijfster van twilight) eens moeten proberen: Zielen. Ik vind het beter als twilight (waar ik ondertussen nogal op uitgekeken ben), maar het is ook romantisch. (héél romantsch, haha)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Ik lees stiekem heel graag romantische boeken. (A) Maar niet dat er alléén maar romantiek in voor komt. Maar je zou dat andere boek van stephenie meyer (schrijfster van twilight) eens moeten proberen: Zielen. Ik vind het beter als twilight (waar ik ondertussen nogal op uitgekeken ben), maar het is ook romantisch. (héél romantsch, haha)


    Oké, dat boek ga ik eens bekijken en als het me bevalt, ga ik het lezen. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Oké, dat boek ga ik eens bekijken en als het me bevalt, ga ik het lezen. :Y)


    Oké. :D Maar ik weet niet zeker of je het goed zult vinden, ik heb namelijk aan al mijn vriendinnen laten lezen en ofwel vonden ze het gewéldig oftewel vonden ze het in het begin saai en hebben ze niet verder gelezen. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.