• Ja, haha. Ik kan altijd beter met homo's opschieten dan met de meeste jongens en meisjes, en met die homo die met mij bij tekenen zit, heb ik altijd de grootste lol.
    Ik vind hem altijd zo grappig. En hij kijkt ook echt zo als Marc uit Ugly betty, en dat haar ook zo. Jammer genoeg is hij dit jaar een beetje veranderd, en doet hij populair :/

    Kunnen jullie goed met Homo's opschieten 8)


    SLOAN.

    Actors schreef:
    Homo's zijn gewoon geniaal.

    En om een of andere reden vind ik de meeste homo's ook helemaal het einde.
    Het voorbeeld; Stephen Hampton


    Deed die niet mee met My new bff of zo?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Deed die niet mee met My new bff of zo?

    Jep. (':


    We'll never be as young as we are tonight

    FACEPLANT schreef:
    Wij hebben op school een homo die echt SUPERirritant doet, die gedraagt zich echt als een musicalhomo, het is nog op het nippertje dat hij geen hakken en een handtasje heeft.

    Wel, bij ons op schoot zat er een homo die wel een handtas had. (':


    We'll never be as young as we are tonight

    Stripe schreef:
    Ik vind het op één of andere manier eigenlijk best beledigend overkomen. ;x
    Maar ik zou er, net als ieder ander mens, gewoon goed mee kunnen opschieten als ik me kan vinden in het karakter. (':

    ik heb geen vriend als homo, maar ik vind ze wel mega leuk(flower)
    vooral als er bij eclipse een homo voor je zit die helemaal gaat hyperen met zijn vriendinnen als jake in bilt kwam xD
    geniaal...(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Er zit een homo bij ons op school alleen hij zit in de hogere klassen en het lijkt me geweldig om met zo'n persoon om te gaan he. :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Stripe schreef:
    Ik vind het op één of andere manier eigenlijk best beledigend overkomen. ;x
    Maar ik zou er, net als ieder ander mens, gewoon goed mee kunnen opschieten als ik me kan vinden in het karakter. (':

    Ja het klinkt een beetje alsof je homo's net als hondjes vind. Totaal anders er erg leuk om mee te spelen. Ook al weet ik dat je ht gewoon positief bedoelt zo komt het wel een beetje over. Maarja, ik snap wat je bedoelt! X'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 19:00 ]

    Mijn nicht haar beste vriend is het !
    Hij is super aardig en heeft echt een fucking goede smaak !
    I Love Him (H)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead