• Ja, haha. Ik kan altijd beter met homo's opschieten dan met de meeste jongens en meisjes, en met die homo die met mij bij tekenen zit, heb ik altijd de grootste lol.
    Ik vind hem altijd zo grappig. En hij kijkt ook echt zo als Marc uit Ugly betty, en dat haar ook zo. Jammer genoeg is hij dit jaar een beetje veranderd, en doet hij populair :/

    Kunnen jullie goed met Homo's opschieten 8)


    SLOAN.

    Boredom schreef:
    I lóve them.:Y)

    Ik ken er niet eens 1.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I can't desribe how awesome i think they are!
    Mijn beste vriend is homo en is echt geweldig, net zoals jou mate is de mijne ook net Marc ;p

    Soms, maar ik kan beter opschieten met meiden en niet homo jongens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksonville schreef:
    I can't desribe how awesome i think they are!
    Mijn beste vriend is homo en is echt geweldig, net zoals jou mate is de mijne ook net Marc ;p

    Haha, BFF homos zijn zo leuk :)
    Vooral om mee te shoppen en over jongens praten x'D


    ars moriendi

    Ik ken één jongen. Hij is erg aardig. :3


    All this dampness is damp.

    IK OOK!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ken er eigenlijk geen, of beter, ik ken er geen die er voor uit komen.

    Ik ken geen homo's, hahah jaa lijkt me idd gaaf om met er mee te winkelen . :P

    hahahaha ik heb een vriend, maar die is geem homo, maar die heeft wel van die trekjes. En dat is dus mijn "beste vriendin" Maar dan zeg maar heeeel overdreven bedoeld. x'd. Ik noemde hem altijd mijn beste homovriendinnetje x'D.
    Maar hij is dus absoluut geen gay. Maar hij praat wel met ons mee over ongesteldheid en kleding en cup maten hahahaha (Okay, ik en mijn vriendin hebben het er over op de fiets, en hij luistert mee, en geeft soms commentaar, whahahahahahha!)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 18:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ken er geen, maar mijn vriendin wel. Ik vind hem best wel cool (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    I don't know, ken er geen(cat)

    Mijn beste vriend is bi, met een hele grote voorkeur naar jongens. Ik ken het en ik vind het heerlijk :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij hebben op school een homo die echt SUPERirritant doet, die gedraagt zich echt als een musicalhomo, het is nog op het nippertje dat hij geen hakken en een handtasje heeft.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hagelslag schreef:
    Ik ken er niet eens 1.


    *insert philosophical cringe expression here*