• Hoi allemaal :)
    Wij hebben jullie hulp hard nodig! We moeten dit jaar, als examenopdracht, een profielwerkstuk maken. Nu hadden we al een leuk onderwerp bedacht wat ons allebei interesseerd: VOETBAL! :D
    Het is alleen zo dat we dit onderwerp én aan een profielvak gekoppeld moet worden én het minder breed moet zijn.
    Nu aan jullie de vraag, hebben jullie ervaring met profielwerkstukken en dus tips? Of hebben jullie een goed onderwerp?
    Alvast bedankt :D

    Ik deed de gouden eeuw van de piraten, gekoppeld aan Geschiedenis. Ik had het hoogste cijfer.


    Your make-up is terrible

    Ik zit niet meer op school, dus geen idee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had vorig jaar als profielwerkstuk een stedentrip naar New York. :Y)


    To infinity and beyond •

    Ik had vorig jaar mijn profielwerkstuk over Che Guevara, met als hoofdvraag 'Hoe komt het dat Che Guevara een icoon is geworden?'. Ik en mijn partner hebben hierbij nadruk gelegt op zijn gehele leven, welke invloeden hij had tijdens de Cubaanse revolutie, wat hij daarna deed, tegenstanders van Che en voorstanders van Che. Je moet dan ook wel in gedachten houden hoe weinig mensen die met spullen waar Che op staat echt weten wat hij heeft gedaan en waar hij voor staat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik had het onderwerp 'optische illusies' gekoppeld aan biologie.

    Je moet een klein onderdeel van het begrip voetbal nemen, bijvoorbeeld de technieken(werken ze wel hoe en wat). Het lijkt mij het meest logische dat je dit onderwerp aan BSM (LO2) of biologie of iets dergelijks koppelt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    We hebben al wat ;) Maar bedankt ;)


    ars moriendi