• Voor Biologie kunnen jullie mij vast wel helpen. Ik moet een verslag schrijven over zwerfjongeren en hoe we hun leven weer op de rails kunnen krijgen als begeleider. De volgende punten moeten erin staan:
    # Schrijf een uitgebreid dagelijks advies
    # Geef 5 tips om zelfstandiger te worden en je zelfstandiger te voelen
    # Wat voor begeleider zou jij zijn
    > die kan ik zelf wel bedenken, maar ben ook benieuwd wat jullie voor zwerfjongeren begeleiders zouden zijn.
    Wie kan me helpen? Want ik wil originele ideeën :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik snap er niks van (krul)


    Get back motherfuckerz'

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ik vind hem wel cool, ik ging turven hoe vaak hij kansloos zei en vorig jaar ging hij een condoom vullen met water en toen splash. (krul)
    Hhaah ik ga ook turven hoe vaak hij kansloos zegt. Maar hij is op z'n minst wel knapper dan de gemiddelde docent bij ons op school :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Hhaah ik ga ook turven hoe vaak hij kansloos zegt. Maar hij is op z'n minst wel knapper dan de gemiddelde docent bij ons op school :9~

    Daarom is hij toch ook fotomodel. I lol'd. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat hebben zwerfjongeren en biologie met elkaar te maken.. o__o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat hebben zwerfjongeren en biologie met elkaar te maken.. o__o
    Ik weet het niet, we zijn nu bezig met een hoofdstuk wat iets met mensen om je heen te maken heeft ofzo, ik ben het zelf al half vergeten.


    it's so empty living behind these castle walls

    kan iemand 1 tip geven voor zwerfjongeren? dan heb ik genoeg, ik heb nog maar 1 tip nodig ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben heel slecht in dit soort opdrachten. Dus als je een 3 wilt, moet je bij mij wezen, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.