• Ik ga beginnen aan een Tom kaulitz lovestory daarmee hoop ik in de top stories te komen maarja.. Wat vinden jullie ervan?
    Intro:
    (...) werkt op een kinderdag verblijf, als er plots een nieuw kindje bij komt. Én jawel het is het kindje van Tom kaulitz! Jullie raken aan de praat en hij brengt elke ochtend zijn dochtertje naar jou toe. Jullie worden vrienden maar blijft het daarbij? Zal Tom het uitmaken met zijn vriendin voor jou?


    (Ik heb nog geen rol die moet ik nog zoeken, daarom als dit een succes word dan zal ik een andere topic openen met rollen verdeling.)
    Doen/Niet doen?
    Titel?

    Alvast bedankt (flower)


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik zou het gewoon doen, maar 1 tip.
    Schrijf in de ik of hij/zij-vorm, dat leest veel fijner en dan vind ik het meestal mooier (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Ik zou het gewoon doen, maar 1 tip.
    Schrijf in de ik of hij/zij-vorm, dat leest veel fijner en dan vind ik het meestal mooier (cat)


    ja dat wil ik ook doen want met jij/je lukt het me niet, maar dit was even voor de intro xD sorry als het vervelend is


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    BillIsMyDrug schreef:
    (...)

    ja dat wil ik ook doen want met jij/je lukt het me niet, maar dit was even voor de intro xD sorry als het vervelend is


    het maakt ook niet uit hoor, het was maar een tip (cat)
    haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen/Niet doen?
    Doen!
    Titel?
    Ik heb geen idee. o:


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Doen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~