• want telkens als ik naar bladeren ga en ik klik dan op een foto en dan versturen staat er; 'je moet wel een bestand uploaden' en dat echt de hele tijd. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar het is al de hele dag... (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Separate schreef:
    -lacht nog harder-
    Sorry, again
    (A)



    Ik snap niet waarom jij op dit topic reageert om eerlijk te zijn.. -__-

    Misschien ligt het aan je server ofzo? Wat voor internet gedoe gebruik je? Gewoon internet explorer?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valerian schreef:
    Sorry, geen idee. :x

    xDesire schreef:
    (...)


    Ik snap niet waarom jij op dit topic reageert om eerlijk te zijn.. -__-

    Misschien ligt het aan je server ofzo? Wat voor internet gedoe gebruik je? Gewoon internet explorer?

    Ja sorry man. Het is toch ook maar een grapje. Neem het niet zo zwaar op, dude


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    (...)
    Ja sorry man. Het is toch ook maar een grapje. Neem het niet zo zwaar op, dude


    Ten eerste ben ik geen 'dude' want ik ben toch echt een meisje,
    en ten tweede ligt het eraan hoe iemand het opneemt als grapje of als weetikveelwat, maargoed. Daar ga ik geen discussie van maken dus lets go ontopic :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ten eerste ben ik geen 'dude' want ik ben toch echt een meisje,
    en ten tweede ligt het eraan hoe iemand het opneemt als grapje of als weetikveelwat, maargoed. Daar ga ik geen discussie van maken dus lets go ontopic :Y)

    Dan ben je een Dudette :Y)
    Ja je ziet toch dat het een grapje is? Ik ben echt niet zo'n ambetanterik :Y)
    Oké, ik weet niet hoe het komt :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Zorgen dat het geen cameraphoto's zijn. Dus orginele grote van je fotocamera. Zorgen dat het geen picnik-bewerkte foto's zijn want die doen het meestal ook niet. Het beste kun je er een uploaden via Tinypic of twitpic en dan nog eens opslaan en hier opslaan, als hij het dan nog niet doet adviseer ik je Rutger even te pb'en.


    Wie du mir, so ich dir.