• Op kijkduin in zo'n strandtent.
    Ik was samen met mijn moeder en zus, en het was echt onwijs gezellig! Na een tijdje toen we de hele tijd hadden gedanst, hadden m'n zus en ik het warm dus gingen we naar buiten.
    En je weet wel dat er van die loungesetten altijd daar staan en zo, en toen ging we daarop staan een helemaal dansen hahaha. Allemaal mensen keken ons aan en zo, hahaha. (':
    Toen kwam de fotograaf van het feest en maakten wat foto's van ons, en toen kwam er opeens een man van het feest zelf met zijn telefoon, en begon ons te filmen hahahaha. Heel apart.
    Daarna kwam de leuke jongen van het feest naar ons toe en bood ons een drankje aan._O_
    En toen hebben we de hele tijd met 'm gedanst en zo, en met elkaar gepraat over van alles en nog wat.(cat)
    How was your saturday night?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 12:53 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De leuke wat van het feest? :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gisteren had ik ook een feest, omdat mijn neef gisteren vijfentwintig is geworden :"D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 13:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh, leeeeuk! :9~

    Mijn zaterdagavond? Quizlet en een film gezien. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Katniss schreef:
    De leuke wat van het feest? :'D

    Jongen. :Y)
    Sorry, ben niet helemaal zo scherp vandaag hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had een feest van een vriendin (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha oehw wat leuk! :9~
    Ik moest gisterenavond werken ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Leuk voor je! :D

    Mijn zaterdag avond was vreselijk. Ik had barstende koppijn en mijn hele lichaam deed pijn en ook nog eens verkouden. Dus ik ben vroeg gaan slapen. Nu gaat het al iets beter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Leuk voor je! :D

    Mijn zaterdag avond was vreselijk. Ik had barstende koppijn en mijn hele lichaam deed pijn en ook nog eens verkouden. Dus ik ben vroeg gaan slapen. Nu gaat het al iets beter.

    Uhg, dat is echt vervelend!
    Beterschap(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb niet zoveel gedaan.. Was niet in de stemming.
    volgende week maar weer ;D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha zeg maar vrijdag avond, was bij mij geweldig. Was medewerker voor iets bij duinrell, dus eerst tot 1,2 uur snachts opgebouwt, toen gezellig met zijn allen gezeten en gedronken, en toen met 2 gasten in een tent geslapen x]
    Het was gezellig (:


    Save friends, you need them.

    Haha leuk
    Mijne was niet byzonder ik ben gaan uiteten en een beetje msnen


    the world is filled with people that we dont understand

    Haha, mijn zaterdag was saaier dan je jouwe (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gisteren had ik ook een feestje. ^_^
    We waren met 3 uitgenodigd bij een vriendin van mij, het waren 'wijkfeesten' bij haar. ( Haar ouders waren niet thuis btw.)
    Het was er heel leuk en keigezeliig en er was een optreden... van 3 travestieten. Echt, dat waren massa's vriendelijke mannen/vrouwen. We hebben er mee staan praten en staan met hun meerdere malen op de foto. :3


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ziek. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus