-Ik ben spiritueel in mijn familie, heel erg zelfs.
-En ik ben nog best wel jongensachtig. Ik ga binnenkort mijn haar weer knippen (Dinsdag om precies te zijn) Ik heb emoboy kapsels en draag de kleding van mijn broer
-Ik heb een moedervlek op mijn wang O_O Al is hij neit donker, maar best wel liucht, dus het is niet een hele grote pukkel of zo.
-Ik ben een van de weinige die geen make-up (meer, wel gedaan) draagt. ( alleen soms. Kleine uitzondering. Schoolfeest bijv.)
-Ik ga nooit uit.
- Ehm, ik ben bi? Ik weet niet, maar ik hoor het wel vaker, dus of dat nou zo heel bijzonder is
- Ik val op tomboys .-. ( meisjes die er uitzien als jongens)(mwhuaha my little secret dat nu niet meer zo geheim is )
-Ik denk dat ik een van de weinige ben die midden in de klas gewoon schaamteloos dingen kan roepen Het maakt me allemaal niet uit wat ze allemaal van me weten ö
- Ik ben iemand die een hele grote drama van dingen kan maken.
- Ik heb overgewicht and so what Voor mijn eigen gezondheid let ik wel op mijn suiker verder, maar sinds een korte tijd geef ik er allemaal veel minder om
- Japanfan, luisterd Koreaanse muziek, kijkt anime en al die zooi=D
Oh and I love myself Precies om wie ik ben
edit: Oh ja, en ik vergat te zeggen dat ik tegen mezelf praat. Niet eens..af en toe, maar nog best wel veel ook. Ach wat kan ik zeggen? Ik ben tenminste nooit alleen, als ik alleen ben
[ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:04 ]
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.