• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Morgaine schreef:
    Duurt het niet een beetje té lang?
    Dat was bij die andere keren toch ook niet? En ja ik weet dat Rutger toen nog geen papa was enzo.


    All was well.

    Heeft het topic van DaKrulliCode te maken? Ik citeer:

    "In de middag van 20 september 2010 deed Quizlet het eventjes niet.
    Sindsdien ontvangt niemand nog mail van Quizlet.
    Dit heeft dus niet te maken met de problemen met hotmail, want er word ook geen mail meer gestuurd naar Gmail en andere soorten mailaccounts.

    Rutger is nu druk aan het overleggen met zijn host!

    - de mods"


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat de mail het niet doet, heeft niks te maken met het bekend maken van de betareaders (:

    DaKrulliCode schreef:
    Dat de mail het niet doet, heeft niks te maken met het bekend maken van de betareaders (:


    "Rutger is druk aan het overleggen met zijn host"

    Druk? Dus heeft hij geen tijd voor de uitslag?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    "Rutger is druk aan het overleggen met zijn host"

    Druk? Dus heeft hij geen tijd voor de uitslag?

    Nou zeg laat 'm lekker, als hij die mail belangrijker vindt zal het toch wel zo zijn. ><

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 16:17 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Virginity schreef:
    (...)

    "Rutger is druk aan het overleggen met zijn host"

    Druk? Dus heeft hij geen tijd voor de uitslag?

    Denk dat hij het wel drukker heeft met andere, prive, dingen ;p

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Nou zeg laat 'm lekker, als hij die mail belangerijker vindt zal het toch wel zo zijn. ><



    Uhmm, jullie zagen er zo wanhopig uit dat ik toch wat hoop moest geven haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)


    Uhmm, jullie zagen er zo wanhopig uit dat ik toch wat hoop moest geven haha.

    Ik was toen 2 weken thuis, ik ben nu weer op school en dan heb ik wel andere zaken aan m'n hoofd dan me druk gaan maken om dit soort poepelegeintjes.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ik was toen 2 weken thuis, ik ben nu weer op school en dan heb ik wel andere zaken aan m'n hoofd dan me druk gaan maken om dit soort poepelegeintjes.:Y)


    Poepelegeintjes? Naja, ik heb ook school, maar dat ik opeens van 'oh God ik ben zo nerveus ik sterf van zenuwachtigheid' naar 'Ach zal wel' ga, haha. Ik ben de twee/drie weken cool gebleven dus, ja. Mijn mening veranderd niet haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Poepelegeintjes? Naja, ik heb ook school, maar dat ik opeens van 'oh God ik ben zo nerveus ik sterf van zenuwachtigheid' naar 'Ach zal wel' ga, haha. Ik ben de twee/drie weken cool gebleven dus, ja. Mijn mening veranderd niet haha.

    Mijn nieuwe woord meen._O_ Dya like it? =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Mijn nieuwe woord meen._O_ Dya like it? =3[/quote


    Moet wel, het klinkt zo.. :9~ misschien poepjesgeintjes, maar dat klinkt een beetje té. Tja, Rutger is er vast mee bezig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.