• Ik verveel me, dus ga k maar even vragen wat jou style is. drop ff je antwoord.
    (yeah)


    You don't have to change.

    Mijn stijl? Ik ben gewoon mezelf.


    Some people make the world special just by being in it

    ik hb denk ik een beetje mijn eigen style.
    soms een beetje kakkerig.
    dan slobber.
    dan weer normaal..
    dan weer met de mode mee.
    altijd verschillend zeg maar. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben alles en niks. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Euh ... geen =P


    But love's a malady without cure

    Lauren ;) (beetj mix tussen Goth, emo, punk, Joan Jett, Disney-girls, Bella, Alice en nog veeeeeeeel stuff, kortweg: LAUREN)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb een hekel aan hokjes, maar ik geloof dat er enkelen mensen zijn die me aan zouden zien voor een zogenaamde "huppelkut", omdat ik me graag bezig houd met mode en me er dus ook naar kleed. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weet ik zelf ook niet. Mensen roepen wel altijd dat ik Gothic ben, maar in mijn beleving is een bebrild kind die alleen maar zwarte shirts heeft geen Gothic. Anderen zeggen dat ik Emo ben, maar ik snap ook niet wat er nou Emo aan mij is maar goed, en ik heb ook een keer Punk voorbij horen komen, en dat snap ik ook niet.
    Dus ja, eigenlijk ben ik gewoon vaag of zo. Denk ik.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Jezelf emo of wat noemen is naar MIJN mening wannabe.. Ik ben gewoon mezelf.
    Eens met IloveBRITT. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    GhostHarbour schreef:
    Weet ik zelf ook niet. Mensen roepen wel altijd dat ik Gothic ben, maar in mijn beleving is een bebrild kind die alleen maar zwarte shirts heeft geen Gothic. Anderen zeggen dat ik Emo ben, maar ik snap ook niet wat er nou Emo aan mij is maar goed, en ik heb ook een keer Punk voorbij horen komen, en dat snap ik ook niet.
    Dus ja, eigenlijk ben ik gewoon vaag of zo. Denk ik.

    whahaha, juist. :P


    You don't have to change.