• Ik verveel me, dus ga k maar even vragen wat jou style is. drop ff je antwoord.
    (yeah)


    You don't have to change.

    Dat van stijlen daar klopt zowiezo al niet meer! Iedere emo heeft zijn eige grens, iedere gothic heeft toch mog zijn eige stijl, en ook iedere alto is ook anders.
    En mensen die zo dra ze de kans krijgen gaan roepen dat ze bv emo zijn! Dat zijn MEESTAL -Niet altijd maar MEESTAL- wannabee's. Je kunt niet gothic emo of alto zijn. Hoe veel de gothic's ook op elkaar lijken, ze zijn allenmaal totaal verschillend. Je kunt het gewoon niet ik een hokje plaatsen. Door dat 'hokjes plaatsen' komen er ook veel wannabee's want die willen er bij horen. Maar omdat ze het zo graag willen kunnen ze het niet.
    Maar dat hokjes plaatsen zoals het hier genoemt word, is gewoon onzin.
    Maar dat is mijn mening.
    Xx

    Ik weet niet of er een naam op mijn stijl geplakt kan worden. Ik draag voornamelijk retro, tweedehands en vintage. Soms ook gecombineerd met casual.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rock en metal denk ik. Eerder naar de rock kant. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ben van alles wat XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    awakening schreef:
    (...)
    Hoezo 'get a life'? Ze uit alleen haar mening net zoals jij, een persoonlijke aanval op haar vind ik onnodig.

    - Zaitsev.


    Ik snap niet hoe jij via een ander account kan reageren, maar ik vond het dus wel even nodig.


    Scream for mercy!

    Ik zou het bij God niet weten, al sla je me dood. Mensen noemen me gothic, emo, een tijdje geleden werd ik als hippie bestempeld, Idunno. Ik draag en doe wat ik mooi en leuk vind, en tsja, mensen mogen me dan maar noemen zoals ze me willen noemen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 11:55 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    euhh skater & emo


    Stop! Emmer time!

    Volgens mijn vrienden ga ik naar de emo/alternatief kant toe, maar ik vind van mezelf dat ik gewoon mijn eigen stijl heb.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    DarkEstrella schreef:
    Dat van stijlen daar klopt zowiezo al niet meer! Iedere emo heeft zijn eige grens, iedere gothic heeft toch mog zijn eige stijl, en ook iedere alto is ook anders.
    En mensen die zo dra ze de kans krijgen gaan roepen dat ze bv emo zijn! Dat zijn MEESTAL -Niet altijd maar MEESTAL- wannabee's. Je kunt niet gothic emo of alto zijn. Hoe veel de gothic's ook op elkaar lijken, ze zijn allenmaal totaal verschillend. Je kunt het gewoon niet ik een hokje plaatsen. Door dat 'hokjes plaatsen' komen er ook veel wannabee's want die willen er bij horen. Maar omdat ze het zo graag willen kunnen ze het niet.
    Maar dat hokjes plaatsen zoals het hier genoemt word, is gewoon onzin.
    Maar dat is mijn mening.
    Xx


    Dat is mooi gezegd :D

    Wat is alternatief precies:$
    sorry, ik weet niks.(A)


    You don't have to change.

    Gewoon wat ik leuk vind (:


    To infinity and beyond •

    Casual of Bohemian.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat ik leuk vind, me staat en wat lekker zit.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Paintbrush schreef:
    Geen, ik prop mezelf niet in een hokje. :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    net zoals jou.:P
    normaal dus!


    steel mijn eten en ik eet jou. :)