• Alsjeblieft,
    dat heb ik nu gewoon even nodig, iets wat me opvrolijkt ofzo. Vertel desnoods een stomme mop. Als het maar afleiding bied.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik verveel me dood.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    NYC schreef:
    (...)
    Volgens mij zit je inderdaad wel in de goede richting jaa. Ik haat hem gewoon en ik haat mezelf ook omdat het de 2e keer is dat ik erin getrapt ben. En je hebt gelijk maar toch doe ik het ik zeg niet graag tegen anderen als er iets mis is. Want niet al mijn vriendinnen weten dat ik die jongen leuk vond en dat wil ik graag zo houden.
    En je hebt gelijk.-misschien moet je dat maar worden dan-


    [/maar het gaat niet over mij maar over jou]

    Tjaah, je hoeft niet echt te vertellen over dat 'ik vond hem leuk' part. Zeg gewoon dat je er.. twee keer ingetrapt bent, wat er ook was. Als het je echte vriendinnen zijn, dan begrijpen ze dat je er niet over wilt praten, maar toch íéts probeert te zeggen. En als je toch de moed wilt nemen om te zeggen dat je hem leuk vond, denk dan de hele tijd, "ik moet trots zijn dat ik het überhaupt durf", blijven zeggen tot je jezelf gelooft.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    http://boards.4chan.org/a/

    Miss vind je daar wat grappigs.

    Is trouwens safeboard.

    Virginity schreef:
    (...)

    [/maar het gaat niet over mij maar over jou]

    Tjaah, je hoeft niet echt te vertellen over dat 'ik vond hem leuk' part. Zeg gewoon dat je er.. twee keer ingetrapt bent, wat er ook was. Als het je echte vriendinnen zijn, dan begrijpen ze dat je er niet over wilt praten, maar toch íéts probeert te zeggen. En als je toch de moed wilt nemen om te zeggen dat je hem leuk vond, denk dan de hele tijd, "ik moet trots zijn dat ik het überhaupt durf", blijven zeggen tot je jezelf gelooft.

    En weer heb je gelijk in alles wat je zegt. Maar toch het zeggen is zoveel makkelijker dan het doen. Ik weet van mezelf dat ik dom ben geweest en dat het vanzelf wel weer overgaat omdat het me dus al eerder is gebeurd. Maar super bedankt voor het advies allemaal. Ik waardeer het echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet geen afleiding zoeken, je moet doen waarvan jij denkt dat het jou helpt. Als jij graag wilt huilen, dan doe je dan. Als jij je vol wilt vreten aan rotzooi en kotsmisselijk op de bank een film wilt kijken, dan doe je dat. Enzovoorts. Meestal is dat gewoon het beste, maar ja, ik weet niet wat jij voelt en wilt natuurlijk. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NYC schreef:
    (...)
    En weer heb je gelijk in alles wat je zegt. Maar toch het zeggen is zoveel makkelijker dan het doen. Ik weet van mezelf dat ik dom ben geweest en dat het vanzelf wel weer overgaat omdat het me dus al eerder is gebeurd. Maar super bedankt voor het advies allemaal. Ik waardeer het echt!


    Gewoon niet aan die jongen denken, en wachten tot het overgaat. Volgens jou duurt zoiets niet eeuwig, dus kan je ook niet de hele tijd gaan mompelen. Besteedt meer tijd met je vriendinnen, doe alsof hij niet bestaat. Jou gaat het zeker lukken.

    edit: huil ook gewoon uit. Schrijf op hoeveel keer je volgens jou mag huilen per dag(flower)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:06 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Gewoon niet aan die jongen denken, en wachten tot het overgaat. Volgens jou duurt zoiets niet eeuwig, dus kan je ook niet de hele tijd gaan mompelen. Besteedt meer tijd met je vriendinnen, doe alsof hij niet bestaat. Jou gaat het zeker lukken.

    edit: huil ook gewoon uit. Schrijf op hoeveel keer je volgens jou mag huilen per dag(flower)

    Dankjewel (flower)
    Uhu ik heb het vanavond gezellig gehad en me hart gelucht dus het komt wel goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.