• Alsjeblieft,
    dat heb ik nu gewoon even nodig, iets wat me opvrolijkt ofzo. Vertel desnoods een stomme mop. Als het maar afleiding bied.

x

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Virginity schreef:
    (...)

Denk aan al die mensen die van je houden. Dat je niet alleen bent op de wereld. Dat iedereen zich wel eens kut voelen. Eet wat chocolade, en lach. Luister naar je favoriet muziek, maar niet verdrietige muziek zoals Evanescence.

Ja je hebt gelijk maarja het is zo moeilijk D: Klopt dat iedereen zich wel eens kut voelt maar niet altijd om deze rede. Maarja chocola lust ik niet haha en lachen probeer ik ook op school was ik nog redelijk vrolijk. Ik luiser al de hele tijd All by myself en dat is niet goed ofzo maar ik doe het toch, vrolijke muziek helpt niet ik wil hetliefst wel janken.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Paintbrush schreef:
    (...)

Hij is zooo sexy als hij zegt. I am chuck bass x_x dies.

Jaa klopt! :9~

NYC schreef:
    (...)
    Ja je hebt gelijk maarja het is zo moeilijk D: Klopt dat iedereen zich wel eens kut voelt maar niet altijd om deze rede. Maarja chocola lust ik niet haha en lachen probeer ik ook op school was ik nog redelijk vrolijk. Ik luiser al de hele tijd All by myself en dat is niet goed ofzo maar ik doe het toch, vrolijke muziek helpt niet ik wil hetliefst wel janken.

Vertellen maakt alles altijd beter. (flower)

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

DECIBELLE schreef:
    Vaag ding dat ik heb meegemaakt nummer 1
    Vaag ding dat ik heb meegemaakt nummer 2
    vaag ding dat ik heb meegemaakt nummer 3

:V

Die 2e, dat kind is echt dom.

Virginity schreef:
    Ik voel me net zoals jij je voelt. Je bent niet alleen. Vrolijkt dat op?

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Virginity schreef:
    (...)

Vertellen maakt alles altijd beter. (flower)

Klopt ja.

Guyana schreef:
    (...)

Best veel mensen voelen zich kut.

NYC schreef:
    (...)
    Klopt ja.

Stort je gevoelens uit. Desnoods moet dat op Quizlet.

[/begint zich echt psycholoog te voelen]

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

NYC schreef:
    (...)
    Best veel mensen voelen zich kut.

Je zou voor minder als je eindelijk ging afspreken na een jaar met iemand die je kon helpen, er zo lang naar uit kijkt en het dan uiteindelijk niet doorgaat op het laatste moment omdat onze kutauto nog niet af is... Ik vraag me af wanneer ik 'm dan wel eindelijk kan zien! -.-
    Nee geen vriend of whtvr...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Virginity schreef:
    (...)

Stort je gevoelens uit. Desnoods moet dat op Quizlet.

[/begint zich echt psycholoog te voelen]

Haha ach er is één iemand die het weet en jaa ik voel me gewoon kut, klote en ik haat hem godverdomme.
    -misschien moet je dat maar worden-

Guyana schreef:
    (...)
    Je zou voor minder als je eindelijk ging afspreken na een jaar met iemand die je kon helpen, er zo lang naar uit kijkt en het dan uiteindelijk niet doorgaat op het laatste moment omdat onze kutauto nog niet af is... Ik vraag me af wanneer ik 'm dan wel eindelijk kan zien! -.-
    Nee geen vriend of whtvr...

Dat is inderdaad kut ja!

Ik moest hier heel hard om lachen. Maar misschien delen we niet dezelfde humor.

All this dampness is damp.

Soldier schreef:
    Ik moest hier heel hard om lachen. Maar misschien delen we niet dezelfde humor.

Hahaha het zou je toch maar gebeuren ;p

NYC schreef:
    (...)
    Haha ach er is één iemand die het weet en jaa ik voel me gewoon kut, klote en ik haat hem godverdomme.
    -misschien moet je dat maar worden-

Hém? Gaat het over een jongen? Dat hebben meerdere mensen welleens.. ik weet niet waarmee jij vastzit, maar ik heb ook eens problemen gehad met een jongen. En dan geen relatieproblemen, verre van.. Zoals jou, zat ik ook zo te mompelen. "Naar de hel met hem", en ook "Ik haat hem godverdomme"..
    Maar mompelen heeft geen zin. Als je toch wilt mompelen, doe het hard en schreeuw zo alle scheldwoorden uit je mond. Samen met een vriendin of iemand die je vertrouwt

[/psycholoog klinkt fine ya]

Virginity schreef:
    (...)

Hém? Gaat het over een jongen? Dat hebben meerdere mensen welleens.. ik weet niet waarmee jij vastzit, maar ik heb ook eens problemen gehad met een jongen. En dan geen relatieproblemen, verre van.. Zoals jou, zat ik ook zo te mompelen. "Naar de hel met hem", en ook "Ik haat hem godverdomme"..
    Maar mompelen heeft geen zin. Als je toch wilt mompelen, doe het hard en schreeuw zo alle scheldwoorden uit je mond. Samen met een vriendin of iemand die je vertrouwt

[/psycholoog klinkt fine ya]

Volgens mij zit je inderdaad wel in de goede richting jaa. Ik haat hem gewoon en ik haat mezelf ook omdat het de 2e keer is dat ik erin getrapt ben. En je hebt gelijk maar toch doe ik het ik zeg niet graag tegen anderen als er iets mis is. Want niet al mijn vriendinnen weten dat ik die jongen leuk vond en dat wil ik graag zo houden.
    En je hebt gelijk.
    -misschien moet je dat maar worden dan-