• echt dagelijks make-up droeg?

    ~weet niet of er al zo'n topic is, nieuwsgierigheid~

    Ik draag nog steeds niet dagelijks make-up, alleen als ik er de puf voor heb en er zin in heb. Ik ben nu 18.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    10, en serieus, wat zag ik er toen verschrikkelijk uit :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben 18 en ik draag nooit make-up. (krul)

    Mmmm... heb het zo rond m'n 15e/16e een poosje dagelijks gedragen [begon er wel eerder mee, maar ook in periodes]. Ben nu 19 en draag het eigenlijk alleen als ik zin erin heb of iets 'belangrijks' moet gaan doen.
    Heb d'r meestal geen zin in en heb het ook niet echt nodig om er beter uit te zien ofzo. -Mihi, dat klinkt lekker arrogant-(krul)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 14:29 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    11, dikke gothic make up droeg ik toen XD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben vijftien en ik draag misschien één keer in de maand make-up. Ik vergeet dat toch 's ochtends aan te doen omdat ik te lang in mijn bed blijf liggen en dan geen tijd meer heb. Puur natuur vind ik toch nog altijd (persoonlijk) het mooiste.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Ik ben vijftien en ik draag misschien één keer in de maand make-up. Ik vergeet dat toch 's ochtends aan te doen omdat ik te lang in mijn bed blijf liggen en dan geen tijd meer heb. Puur natuur vind ik toch nog altijd (persoonlijk) het mooiste.


    Ben ik volledig met je eens..

    Nouja ik ben gewoon om zo maar te zeggen gedwongen make up te dragen, en dat is puur door onzekerheid..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ben ik volledig met je eens..

    Nouja ik ben gewoon om zo maar te zeggen gedwongen make up te dragen, en dat is puur door onzekerheid..


    daar heb ik dus ook een beetje last van :x echt bijna iedereen, nee wacht gewoon iedereen! draagt in mijn klas make-up en nu twijfel ik of ik het ook zou doen. Ja ik weet raar.

    Hmm... Een jaar of tien geloof ik.


    Scream for mercy!

    Ishtar schreef:
    (...)

    daar heb ik dus ook een beetje last van :x echt bijna iedereen, nee wacht gewoon iedereen! draagt in mijn klas make-up en nu twijfel ik of ik het ook zou doen. Ja ik weet raar.


    Niet doen :{ alleen met feestjes enzo moet je het doen, blijf gewoon jezelf (: want ik heb er al spijt van dat ik zo vroeg met make up bezig was enzo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Niet doen :{ alleen met feestjes enzo moet je het doen, blijf gewoon jezelf (: want ik heb er al spijt van dat ik zo vroeg met make up bezig was enzo


    tja, oke dankje ^^

    Ik ben 14 en heb nog nooit make-up gedragen. Heb ik ook helemaal niet nodig. Puur natuur vind ik nog altijd het mooiste. Mascara kan nog wel maar ook dat gebruik ik niet aangezien ik al zo'n dikke lange wimpers heb.


    I live for the applause, you will die for it.

    hmm, ik denk ofzo :x
    ik had eerst een tijdje toen ik 14 was ofzo best veel make-up op ( mascara, eyeliner, oogpotlood) maar nu doe ik alleen maar wat mascara op(:


    Music on, word off

    Ik denk zo eind eerste dus bijna veertien.


    it's so empty living behind these castle walls

    12/13 denk ik?


    Protège moi de mes désirs.