• Okj ik zit hier al best wel een tijdje mee maar eerst even over de titel ik wist er niet egt iets toepaselijks voor dus dan maar zo..
    Al mijn bf zijn al ontmaagt en ik nou ja nog niet maar jha ik voel me daar echt in laatmaarzegge buitegeslote.
    maar goed ik moest het even kwijt sorry..


    its always the same road,it just go's on and on..

    Zo voelde ik mij ook toen al bijna mijn vriendinnen een vriend hadden/hadden gehad.
    Alleen nu heb ik er zelf ook eentje...
    Oftewel: het komt allemaal vanzelf ;].


    I am an idiot, I move.

    Bashuan schreef:
    Zo voelde ik mij ook toen al bijna mijn vriendinnen een vriend hadden/hadden gehad.
    Alleen nu heb ik er zelf ook eentje...
    Oftewel: het komt allemaal vanzelf ;].

    Vast wel maar t voelt gwn nie zo goe ;P


    its always the same road,it just go's on and on..

    Buitengesloten omdat je nog niet ontmaagd bent? Meid waar maak je je druk om. Als jij er nog niet klaar voor bent/er de kans nog niet voor hebt gekregen is dat jou keuze, en niet die van je BF's. Wees alsjeblieft niet zo dom en ga niet de eerste en de beste Sjaak n***** omdat je BF's je anders dom vinden.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat is echt niet iets om je buitengesloten over te voelen hoor! Je moet gewoon wachten op degene bij wie het goed voelt, en als dat even duurt dan maar (: Komt allemaal wel!


    -

    DECIBELLE schreef:
    Buitengesloten omdat je nog niet ontmaagd bent? Meid waar maak je je druk om. Als jij er nog niet klaar voor bent/er de kans nog niet voor hebt gekregen is dat jou keuze, en niet die van je BF's. Wees alsjeblieft niet zo dom en ga niet de eerste en de beste Sjaak n***** omdat je BF's je anders dom vinden.

    geloof me was ik ook niet van plan


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    geloof me was ik ook niet van plan

    Nou gelukkig haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jij komt beter terecht dan hun als ze al op zo'n vroege leeftijd aan neuken doen.
    Maar je hoeft je niet buitengesloten te voelen, komt allemaal wel.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 22:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Jij komt beter terecht dan hun als hun al op zo'n vroege leeftijd aan batsen denken.
    Maar je hoeft je niet buitengesloten te voelen, komt allemaal wel.


    Ooh, Sem, alsof jij daar nooit aan denkt. (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ooh, Sem, alsof jij daar nooit aan denkt. (krul)
    AWSHIT denken = doen bedoel ik 8D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 22:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)AWSHIT denken = doen bedoel ik 8D


    Haha ik dacht al. Doen is wel weer een ander verhaal.


    Your make-up is terrible

    Dank jullie wel echt jullie willlen niet weten :)(flower)(H)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Dat komt nog wel. Wacht maar liever op een gast waar je het zeker mee wilt doen. Het slechtste is om nu ineens van bil te gaan om er maar bij te kunnen horen.
    Bedenk het positief, als ze erover vertellen, weet jij ook meteen wat je wel en niet kunt doen. Ben je meteen wat meer geinformeerd. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat komt nog wel. Wacht maar liever op een gast waar je het zeker mee wilt doen. Het slechtste is om nu ineens van bil te gaan om er maar bij te kunnen horen.
    Bedenk het positief, als ze erover vertellen, weet jij ook meteen wat je wel en niet kunt doen. Ben je meteen wat meer geinformeerd. =P

    jha dankzij hun verhalle durf ik zowat niet meer XD "t was egt niet leuk ik bloede echt vet erg"zeide er 2 O_o Like SHITMann!! ><


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    jha dankzij hun verhalle durf ik zowat niet meer XD "t was egt niet leuk ik bloede echt vet erg"zeide er 2 O_o Like SHITMann!! ><

    Pfff, wacht maar tot je het zelf doet. Dan denk je er wel anders over :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Pfff, wacht maar tot je het zelf doet. Dan denk je er wel anders over :9~


    Haha inderdaad.


    Your make-up is terrible