• Een aantal jaartjes terug, toen ik ongeveer in de eerste of tweede zat van middelbaar, waren ik en mijn vriendinnen fan van Tokio Hotel. En het nummer Durch den Monsun, die clip, dat hele nummer geeft me zo'n apart gevoel. Het was zo'n leuke tijd toen. Gewoon met z'n alle naar hun concerten, lachen en 'verliefd' zijn op Tom en Bill enzo.

    Hebben jullie ook een nummer dat herinneringen omhoog haalt?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jaa Broken van Digga.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    iris van de Goo Goo dolls


    #WWED - What Would Emma Do?

    Don't Jump en zo... Ik moet huilen als ik dat hoor.
    En Forever Now is ook zo emotioneel! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb dat bij Rette mich =)


    For once I want to be the car crash.

    ich bin nich ich....dat doet me echt denken aan me beste vriendinnetjes uit purmerend Nikki (ja assassin ja xD) en Kayra (faithsel) echt die tijden die we beleeft hebben....ja...memories...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zzyxz Rd. - Stone Sour


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Helios schreef:
    ich bin nich ich....dat doet me echt denken aan me beste vriendinnetjes uit purmerend Nikki (ja assassin ja xD) en Kayra (faithsel) echt die tijden die we beleeft hebben....ja...memories...


    Haha ja, dat weet ik nog. Toen Zimmer 483 net uit was en wij ze gingen tekenen.


    Your make-up is terrible

    9 Crimes - Damien Rice,
    dan denk ik altijd aan een vriendin van me die ik al heel mijn leven ken en waar ik samen mee ben opgegroeid. En we hebben echt al zoveel meegemaakt met dat liedje en daar blijven we dingen mee meemaken. (cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ja, dat weet ik nog. Toen Zimmer 483 net uit was en wij ze gingen tekenen.


    Jaaaa.....ik mis het echt...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    "Snow" van de Red Hot Chili Peppers.
    Dan denk ik altijd terug aan de tijd met mijn eerste vriendje en mijn eerste "stappen" qua.. je weet wel. :$

    The Memory Will Never Die van Default. Daar heb ik zoveel herinneringen bij.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, maar dat heb ik niet bij maar één liedje. Dat heb ik wel bij meerdere

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 0:14 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.