• Niet: Vandaag eerste lesdag, wel maar 4 uurtjes waaronder GYMMMMM. Voor uh, scheikunde/natuurkunde geen idee wat voor vak ik had (lmao weet zelf niet eens welke les het was) hadden we zo'n docent die echt 1 uur door kan babbelen :/ En dat heeft hij ook gedaan... jeuj. En met gym moesten we meteen 800 meter rennen en hockey spelen qq kutsport. BLEEH.

    Wel: iiiik heb mijn sweater opgehaald 8D Ik had er emäntä op laten drukken. EMÄNTÄ betekent vrouw van het huis in het Fins. De Dudesons hebben shirts met ISÄNTÄ aan -wat man van het huis is- yeah. EEEEEEN Jarppi van de Dudesons heeft 2x op mijn tekeningen gereageerd, en HP heeft 1x gereageerd :9~

    Pretty damn cool! -Jarppi

    I'm impressed!!! -HP

    It's great, I love it! -Jarppi

    En ja, dat vind ik leuk. pech. Nou hebben we eerst allemaal medelij met me en dan zijn jullie blij voor me :9~ En nu moet ik zeker vragen waarom jullie blij zijn en waarom niet? Nou.. fuuu vooruit. How about you guys?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 13:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wauw, Sem met los haar (nerd)

    Ja ik ben blij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet blij.

    Maar wel leuk dat ze gereageerd hebben op je tekeningen. ;D
    Je hebt ook talent, ik volg je op dA en je hebt soms echt mooie tekeningen.
    Doe een grafische opleiding ervoor ofzo ? ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben blij omdat; het woensdagnamiddag is, een van mijn vriendinnen waarschijnlijk vanaf vandaag een liefje heeft -ze heeft een date-, en omdat ik tegen morgen alleen maar 2 oefeningen van Frans moet doen.
    Ik ben niet blij omdat; ik verkouden ben (en hard), ik vandaag gehoord heb dat ik 4 boeken moet lezen, en 6 verslagen moet schrijven (allemaal voor Nederlands). En ik vind een of ander boekje van Frans niet meer --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ik ben blij omdat; het woensdagnamiddag is, een van mijn vriendinnen waarschijnlijk vanaf vandaag een liefje heeft -ze heeft een date-, en omdat ik tegen morgen alleen maar 2 oefeningen van Frans moet doen.
    Ik ben niet blij omdat; ik verkouden ben (en hard), ik vandaag gehoord heb dat ik 4 boeken moet lezen, en 6 verslagen moet schrijven (allemaal voor Nederlands). En ik vind een of ander boekje van Frans niet meer --"
    Aww :c Beterschap en succes met dat kutwerk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, leuk dat ze hebben gereageerd! ^^

    Ik ben niet blij omdat New Look plagiaat heeft gepleegd. En mijn idool daarvoor hebben gebruikt *houd hart vast*. Blijkbaar hadden de ontwerpers geen inspiratie meer dus vonden ze een foto van Uruha (the GazettE) en vonden het een goed idee om die te gebruiken op hun shirt. En weet je wat er stond? 'Punky girl'. Dat hebben ze nu weg gedaan want het staat er niet meer, maar Uruha een 'Punky girl' noemen, godgod. Het is niet rechtstreeks van die foto genomen maar van iemands fanart. Dit is de foto en dit is de fanart die ze dus hebben gebruikt. En hier zie je die shirt, dus.

    Uruha punky girl my ass.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 13:50 ]


    All this dampness is damp.