• Nou ik irriteer mij er echt mateloos aan dat er soms honderen stellingen omhoog worden getrapt en dus de eerste 3 pagina's van actieve topics vol staan met stellingen.
    Nu dacht ik: kan er niet iets komen waardoor alleen de stelling van die dag bij de actieve topics komt te staan en niet degene waar weer op gereageerd word. Want anders loop je je kapot te zoeken naar een normaal topic en dat vind ik best wel vervelend eigenlijk (:

    Dus mijn suggestie is: alleen de stelling van de dag bij de actieve topics en dan de rest gewoon in het subforum daarvoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    1984619886% helemaal vóór.


    effort never betrays you

    Ik erger me er niet aan, dus voor mij is het niet zo nodig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    1984619886% helemaal vóór.


    Only losers can act the way you do

    Bashuan schreef:
    Ik vind het een goed idee, nu maar hopen dat het technisch mogelijk is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had hier ook al ooit een suggestie voor gedaan omdat ik me er aan irriteer, anyways voor.


    your eyes are like stars in the night.

    Is al veel voorgesteld. Als het kon zou dat fantastisch zijn!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha ik wist echt niet dat dit al eens is voor gesteld. Zo zie je maar weer hoe actief ik ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    1984619886% helemaal vóór.

    Ik ben het met je eens !!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.