• tutjes?

    ~meeening?~
    (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Echte tutjes zijn echt irritant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -ik dacht even dat je het over tuttertjes van kleine kindjes had, een fopspeen, om het zo te zeggen-
    Euh.. Hangt ervan af. Sommigen zijn overdreven, anderen zijn gewoon mensen met een andere smaak dan mij.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ecstasy schreef:
    Ligt eraan wat je precies onder een tutje verstaat. Van die veel te overdreven meisjes vind ik echt vreselijk trouwens.


    effort never betrays you

    Mag ze standaard al niet :'D


    -

    Ik heb er een heel aantal in mijn klas zitten en ze hebben echt mijn mening over barbies (zo noem ik tutjes altijd) veranderd, want ze zijn heel aardig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Reassurance schreef:
    Als ze de hele tijd lopen te krijsen over een gebroken nagel, constant lipgloss op doen in de les, en de hele tijd 'oh my god' gebruiken kan ik ze niet uitstaan.

    Maar ja, het ligt er net aan wat je onder tutjes verstaat denk ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kikkeli schreef:
    kutjes.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Reassurance schreef:
    Als ze de hele tijd lopen te krijsen over een gebroken nagel, constant lipgloss op doen in de les, en de hele tijd 'oh my god' gebruiken kan ik ze niet uitstaan.

    Maar ja, het ligt er net aan wat je onder tutjes verstaat denk ik.
    True, ik ben ook best wel een tutje maar niet zo één en ik vind mezelf niet stom ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In tegenstelling tot deze mensen boven mij, laat ik ze in hun waarde, dus tot ik ze ken, heb ik geen mening.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    Als ze de hele tijd lopen te krijsen over een gebroken nagel, constant lipgloss op doen in de les, en de hele tijd 'oh my god' gebruiken kan ik ze niet uitstaan.

    Maar ja, het ligt er net aan wat je onder tutjes verstaat denk ik.


    Hmm ja. Ik vind mezelf ook wel een beetje een tutje, maar 1. ik kan m'n nagel niet eens breken omdat ze veel te kort zijn. 2. Ik smeer alleen maar lippenbalsem op. 3. Sorry, ik beken, ik roep wel de hele tijd: 'oh my god' 'i know!' 'Thank you guys' 'Love ya!'. Maar dat is best irritant, vind ik zelf ook. Maar échte tutjes zijn volgens mij best zeldzaam.


    It's time to be happy again.

    Hangt van hun gedrag in het algemeen af.
    Zij bijten mij niet, ik bijt hen niet.
    Als zij de les verstoren scheld ik ze heel vriendelijk verrot.
    En verder eh, doen we net van elkaar of we niet bestaan (:


    Fuck the world, I don't care.

    Laeh schreef:
    Hangt van hun gedrag in het algemeen af.
    Zij bijten mij niet, ik bijt hen niet.
    Als zij de les verstoren scheld ik ze heel vriendelijk verrot.
    En verder eh, doen we net van elkaar of we niet bestaan (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kikkeli schreef:
    kutjes.


    .(krul)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent