• Het duurt tegenwoordig véel te lang, vind ik. Weetje al niet meer wat je was aan het kijken ;d
    Wat vinden jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hate it.


    -

    Ik doe meestal wat tussen de reclames door, dan merk je niet zoveel van die reclames ^.^

    Cloudburst schreef:
    Dat is de reden waarom ik bijna nooit meer tv kijk. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Zowiezo reclame in het algemeen. Het is toch beláchelijk dat je nergens meer kan gaan of staan zonder dat iemand je probeert te 'brainwashen'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    de reclame moet veeeeeel en veeeeeel minder worden. het wordt idd echt te veel. de reclames duren bijna langer dan het programma dat je aan het kijken was


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het enigste waarvoor reclame nuttig is om een plas pauze te houden en wat te drinken of eten te pakken (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vind ik ook ja :'D Ik weet meestal niet eens meer wat ik aan het kijken was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    daarom download ik al mijn lievelingseries zodat ik ze kan kijken zonder reclame :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik neem altijd bijna alles op en kan de reclames dan doorspoelen, maar als ik iets dan 'live' kijk dan raak ik helemaal gefrustreerd, ze duren bijna 10 minuten!