• Jaja, Marina goes freaky :Y)

    Oke nou het zit zo. Ik heb vanaf ongeveer een jaar al last van nachtmerrie's. Zo ook dromen over geesten en alles. En S'avonds voel ik een aanwezigheid in mijn kamer enzo.

    Maargoed, nu dacht ik; misschien kan ik contact leggen en kijken of het idd een geest is door glaasje te draaien. (Voor diegene die niet weten wat het is ; klikkie.)

    Alleen de risico's zijn er; dat je slechte geesten hebt enzo.

    Ja sorry dat ik zo bijgelovig ben, maar dat is gewoon hetzelfde met godsdiensten enzo, en ik vind dat nogal interessant en de nachtmerrie's zijn hoogstens vervelend..

    Dus de vraag; zal ik het doen of niet?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    You never know what happens.
    Ik zou het niet doen (:


    Fuck the world, I don't care.

    Niet doen! Wie weet wat je over je heen haalt. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je moet een cirkel van rode en zwarte kaarsen om je heen maken, en zéker NOOIT in je huis doen. je vraagt tesamen of er iemand aanwezig is, en als er een rode kaars uitgaat is het een goede geest, als er een zwarte kaars uit gaat een slecht. je moet de kaarsen zwart-rood-zwart-rood enz zetten.

    ik had dat ooit aan iemand gezegd, en ze had dat dan gedaan, en toen ze vroeg of er iemand was gingen àlle zwarte kaarsen in één keer uit, best wel creepy he :3

    en ikzelf heb op een vervloekte manege gezeten!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Schat,,doen en dan mag je mij bellen want ik wil mee doen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kijk de film 'Paranormal Activity 1 & 2' even, en dan wil ik nog wel even weten of je dit durft te doen.


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    Het leuke is dat ik dus echt geen fuck geloof van het bestaan van geesten.


    *insert philosophical cringe expression here*