• Zit nu joran van der sloot te kijken.. Yackie -zet tv uit- moeder;"hee zet die tv is aan!" ik;"hij is eng" "ja nouen ik was aan het kijken!" -zet tv weer aan- "sorry" ghehe :-P

    Wie vind hem nogmeer eng??


    My heart is yours and so am I

    Ik vind hem best knap. Jammer dat het een moordenaar en vrouwenhandelaar is. Die uiteraard gewoon achter slot en grendel moet.


    No growth of the heart is ever a waste

    NYC schreef:
    Ik vind hem niet eng eigenlijk vind ik hem wel zielig. (':
    Iemand is het eens met mij eens haha. Maar ik denk wel dat hij ze vermoord heeft.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 18:06 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Hij is ziek in z'n hoofd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Ik denk dat hij eigenlijk gewoon heel verstandig is. Don't get me wrong. Ik denk dat op de momenten wanneer hij in de stress raakt of bang wordt dat hij een zware mentale black-out krijgt en uit paniek allemaal rare dingen gaat doen.

    Hoe moet ik het stuk ''Ik denk dat hij eigenlijk gewoon heel verstandig is'' opvatten? Want naar mijn idee is iemand vermoorden omdat je in de stress zit niet heel verstandig. ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    (...)
    Hoe moet ik het stuk ''Ik denk dat hij eigenlijk gewoon heel verstandig is'' opvatten? Want naar mijn idee is iemand vermoorden omdat je in de stress zit niet heel verstandig. ;$
    Heb je zijn antwoorden op sommige vragen in interviews wel eens gehoord. Echt heel slim hoe hij die vragen zo kan draaien zodat hij half antwoord geeft maar toch helemaal niets verklapt.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik vind hem dood eng
    hij zat alles echt heel vrolijk te vertellen en dan zegt hij dat hij meer vrijheid nodig heeft en dat hij moet sporten
    ach hou toch je kop XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt