Zit nu joran van der sloot te kijken.. Yackie -zet tv uit- moeder;"hee zet die tv is aan!" ik;"hij is eng" "ja nouen ik was aan het kijken!" -zet tv weer aan- "sorry" ghehe
Jochemxlover schreef:
(...) nee arouba of hoe je dat schrijft
Aruba (sorry ik ben een IWABjexD) maargoed.
IK!
*steekt hand op* hij is eng en nu kan ik CSI nie kijke... ik was me erop aan het verheuge....
maaja paps en mams nemen hem op...
maar hij is eng:X
"The farther backward you can look, the farther forward you will see."
Aruba (sorry ik ben een IWABjexD) maargoed.
IK!
*steekt hand op* hij is eng en nu kan ik CSI nie kijke... ik was me erop aan het verheuge....
maaja paps en mams nemen hem op...
maar hij is eng:X
Hagelslag schreef:
Ik denk niet dat hij het opzettelijk gedaan heeft, als hij het al gedaan heeft. Hij kan het zich volgens mij niet eens meer herinneren!
Voor liegen heeft hij een 10 (; en voor verhalen verzinnen ook (; nee hij doet alsof denk (:
Hagelslag schreef:
Ik weet echt niet alsof hij het heeft gedaan. Ik kan geen hoogte van hem krijgen. Nee, ik weet het niet. Ik geloof het allemaal niet zo.
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
Ik denk dat hij eigenlijk gewoon heel verstandig is. Don't get me wrong. Ik denk dat op de momenten wanneer hij in de stress raakt of bang wordt dat hij een zware mentale black-out krijgt en uit paniek allemaal rare dingen gaat doen.
ik vind hem een rare kwast
ik hoop dat ie nooit meer vrij komt
en dat ze hem lekker laten lijden in de gevangenis daar (en daar is het egt geen pretje in de bak)