• Hello, ik heb een probleempje.
    Elke keer als ik op Q ga en me inlog, krijg ik een melding dat ik het verkeerde wachtwoord invoer, maar ik ben toch ingelogd. Eerst dacht ik van, dat zal wel gewoon een foutje zijn en ik toets wel gewoon het goede wachtwoord in, maar laatst deed ik expres een verkeerd wachtwoord en ik was toch ingelogd. Ik heb hier last van op elke computer en ik vind het echt irritant, want zo kan mijn familie dus inloggen wanneer ze willen zonder mijn wachtwoord te weten. Heeft iemand hier een oplossing voor? ^^

    ×


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga eens proberen of dat bij mij ook kan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Heh, das raar.


    Your make-up is terrible

    Nou, bij mij kan dat niet zo hoor. Misschien dat je eens je geschiedenis + cookies + opgeslagen wachtwoorden moet verwijderen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hiervoor kun je het beste een pbtje naar Rutger óf naar Rick sturen. Zij hebben beide het meeste verstand van computers onder ons moderators (cat)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hiervoor kun je het beste een pbtje naar Rutger óf naar Rick sturen. Zij hebben beide het meeste verstand van computers onder ons moderators (cat)(nerd).

    Geeks (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Heb ik soms ook. ö


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Misschien is dat omdat je altijd ingelogd blijft, ookal sluit je je pc af?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb er ook geen last van. (zip)

    ow nee ik heb dat er wel een balkje staat dat ik mijn wachtwoord in moet typen maar ik kan gewoon ergens op klikken en ik ben ingelogd zonder mijn wachtwoord enz in te typenxD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    ow nee ik heb dat er wel een balkje staat dat ik mijn wachtwoord in moet typen maar ik kan gewoon ergens op klikken en ik ben ingelogd zonder mijn wachtwoord enz in te typenxD

    Ja dat heb ik ook, maar ik druk nooit 'Wachtwoord onthouden' of zo iets in!

    Ik heb er ook last van, maar meestal als ik weer op uitloggen druk doet hij het eerst niet, maar als je de computer uit en aan sluit doet hij het wel weer normaal -dus uitgelogd-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    weet je hoe dat komt??
    omdat je waarschijnlijk niet uitlogt. in mijn geval dan. ik log nooit uit maar druk gwn op het kruisje en iedere keer als ik dan op q kom ben ik al ingelogt. ik ben te lui om in te loggen en uit te loggen, haha


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    weet je hoe dat komt??
    omdat je waarschijnlijk niet uitlogt. in mijn geval dan. ik log nooit uit maar druk gwn op het kruisje en iedere keer als ik dan op q kom ben ik al ingelogt. ik ben te lui om in te loggen en uit te loggen, haha

    Dat verklaart mijn geval wel XP

    Misschien kun je het volgende eens proberen.
    Mozilla Firefox: Extra => Opties => Beveiliging => Opgeslagen Wachtwoorden => En dan op 'Alle verwijderen' drukken, ook al staat er niets.
    Internet Explorer: Extra => Internetopties => Algemeen => En daar druk je op 'verwijderen' bij de kolom 'Browsegeschiedenis'.
    Ik hoop dat het werkt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat heb ik ook als ik de verkeerde username invul, dan logt 'ie wel gewoon in.


    "I shut my eyes in order to see.'