• Ik had schijnbaar nog een maandverband in mijn onderbroek zitten en m'n pa haalt net de was uit de wasmachine en hij roep me zo. Ik kom naar boven: 'Ja?' Mijn pa staat me met een smile aan te kijken. 'Er zat een maandverband in de was.' Dus ik me helemaal verrot lachen en dat ding in de prullenbak gooien.

    Hebben jullie ook weleens rare dingen in de was?


    *insert philosophical cringe expression here*

    volgensmij een keer een briefje van 5,-
    ik vergeet altijd geld uit me zak te halen.
    laatst kreeg ik 50,- van me oma, en ik herrinerde het net voordat hij dood was. ;o

    Mijn kat springt er altijd in 8D

    vergeten papieren zakdoekje eruit te halen(krul)
    heel de wasmachine en kleren onder het papierxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ooit een gsm en een identiteitskaart 8D


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Cornflakes schreef:
    Ik had schijnbaar nog een maandverband in mijn onderbroek zitten en m'n pa haalt net de was uit de wasmachine en hij roep me zo. Ik kom naar boven: 'Ja?' Mijn pa staat me met een smile aan te kijken. 'Er zat een maandverband in de was.' Dus ik me helemaal verrot lachen en dat ding in de prullenbak gooien.

    Hebben jullie ook weleens rare dingen in de was?


    Hahah, dat heb ik ook best wel vaak, alleen mijn vader doet de was niet bij ons thuis. *god thanks* En mijn moeder word dan vet chagerijnig. XD.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 10:10 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb dat nog niet voorgehad. Wel dat er in mijn broekzak nog een nieuw maandverband zit, en dat ik mijn broek dan in de wasmand zwier (inclusief het maandverband dan). En dan als ik het er na het wassen terug uithaal, is die plastieke verpakking helemaal opgezwollen door het water. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    euhm er is eens een spelletje van mijn ds in het wasmachine gestoken en het werkt nog gelukkig


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Klein geld & 1 keer m'n gsm (das al lang geleden)


    I need you like a heart needs a beat

    Nog geen last van gehad gelukkig x'). Maar ik zou me dan echt doodschamen... Bij mij zit er alleen geld of elastiekjes ^.^

    Damn, dat lijkt me toch als je een man bent best smerig om een gebruikte maandverband in de was te vinden(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    Damn, dat lijkt me toch als je een man bent best smerig om een gebruikte maandverband in de was te vinden(krul)

    Hij moet me opvoeden, dus het boeide hem niet zo. x')


    *insert philosophical cringe expression here*

    mijn mobiel kwam er een keer in en toen was die dood:(
    maar.. ik zou me dood schamen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik had mijn telefoon net gered van de dood. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Toen ik nog een beugel had, vergat ik steeds om mijn wax uit mijn broek te halen, dus die zat altijd bij de was ;3
    Ik kon het nog wel gebruiken, maar het was niet zo lekker

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Geld, snoeppapier en briefjes. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.