• Ik had schijnbaar nog een maandverband in mijn onderbroek zitten en m'n pa haalt net de was uit de wasmachine en hij roep me zo. Ik kom naar boven: 'Ja?' Mijn pa staat me met een smile aan te kijken. 'Er zat een maandverband in de was.' Dus ik me helemaal verrot lachen en dat ding in de prullenbak gooien.

    Hebben jullie ook weleens rare dingen in de was?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lol, ik zou me dan best schamen :')

    Ehm, alleen geld enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij zat er eens een keer papiergeld in -tientje, ofzo- maar dat wist ik niet meer. Toen de was klaar was, was mijn tientje ook weg (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    WhahahaxD

    Nee, eigenlijk nog nooit overkomen. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reassurance schreef:
    Lol, ik zou me dan best schamen :')

    Ehm, alleen geld enzo.

    Ik schaamde me totaal niet, ik barstte echt in lachen uit. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    mijn mobielen redden het nooit als ze in de wasmiachine gaan.(wat zo ongeveer 2 keer is gebuert)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, het is echt zo. Mijn moeder hoorde gebonk vanuit de wasmachine en toen bleek ze er dus in te zitten. 8D


    Hahaha omfg. Ik vraag me af hoe die erin is gekomen dan. Ik bedoel, merk je dat niet dan? Hahaha, geniaal. Ik zie het voor me nu. -out- (:

    Een telefoon, geld, mijn kluissleutel van school heel vaak, en een usb


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Hahaha omfg. Ik vraag me af hoe die erin is gekomen dan. Ik bedoel, merk je dat niet dan? Hahaha, geniaal. Ik zie het voor me nu. -out- (:

    Haha, ik ga het je vertellen. -wbw-
    Mijn moeder had dus de gordijnen erin gedaan, maar ze moest nog even naar beneden toe. En in de tussentijd was ze voor de warmte tussen de gordijnen in de wasmachine gaan liggen. En mijn moeder wist dat niet, dus ze had hem gewoon aangezet. Ineens hoorde ze gebonk en toen ging ze kijken, waar ze mijn kat rondjes zag draaien in de wasmachine. 8D Maar ze heeft het wel overleefd, hoor. Het is al acht jaar geleden of zo en ze is pas vorig jaar ingeslapen. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    usb en briefjes


    (Be)lieve in (you)rself

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, ik ga het je vertellen. -wbw-
    Mijn moeder had dus de gordijnen erin gedaan, maar ze moest nog even naar beneden toe. En in de tussentijd was ze voor de warmte tussen de gordijnen in de wasmachine gaan liggen. En mijn moeder wist dat niet, dus ze had hem gewoon aangezet. Ineens hoorde ze gebonk en toen ging ze kijken, waar ze mijn kat rondjes zag draaien in de wasmachine. 8D Maar ze heeft het wel overleefd, hoor. Het is al acht jaar geleden of zo en ze is pas vorig jaar ingeslapen. :'3

    -strike-


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb eens een briefje van 5 euro meegewassen, oeps x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, ik ga het je vertellen. -wbw-
    Mijn moeder had dus de gordijnen erin gedaan, maar ze moest nog even naar beneden toe. En in de tussentijd was ze voor de warmte tussen de gordijnen in de wasmachine gaan liggen. En mijn moeder wist dat niet, dus ze had hem gewoon aangezet. Ineens hoorde ze gebonk en toen ging ze kijken, waar ze mijn kat rondjes zag draaien in de wasmachine. 8D Maar ze heeft het wel overleefd, hoor. Het is al acht jaar geleden of zo en ze is pas vorig jaar ingeslapen. :'3

    -out-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik al 3 mobiels ofzo:$


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Stripe schreef:
    (...)
    Haha, ik ga het je vertellen. -wbw-
    Mijn moeder had dus de gordijnen erin gedaan, maar ze moest nog even naar beneden toe. En in de tussentijd was ze voor de warmte tussen de gordijnen in de wasmachine gaan liggen. En mijn moeder wist dat niet, dus ze had hem gewoon aangezet. Ineens hoorde ze gebonk en toen ging ze kijken, waar ze mijn kat rondjes zag draaien in de wasmachine. 8D Maar ze heeft het wel overleefd, hoor. Het is al acht jaar geleden of zo en ze is pas vorig jaar ingeslapen. :'3


    Hahaha, okee. Nu snap ik het wel ja! Stiekem vind ik die kat echt geniaal. Hahaha. _O_

    mijn gsm
    paspoort
    geld
    snoepjes
    balpen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.