• Lien, een vriendin van mij, had haar mama en mijn mama voor de lol ingeschreven voor de 'Pappenheimers'. Nu heeft zij dus een mail gekregen dat ze geselecteerd zijn en ze 14 september naar Brussel mogen gaan om mee te doen aan de preselecties. En dat vond ik heel grappig & wou ik met jullie delen :'D
    Het enige probleem is dat Brussel nogal ver is & dat ze vinden dat ze te dom zijn. Maar dat is bijzaak, haha :'D
    Van wie heeft er ook nog een familielid mogen mee doen (of is geselecteerd) voor een tv-programma?


    Never run out of reasons to smile...

    M'n broer mocht een keer meedoen met de Achmea kennis quiz, maar dat is toen niet doorgegaan, omdat 'ie op school een niveau omhoog ging.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb mijn papa vorig jaar nog voor de lol ingeschreven voor ... ik vergeet ook altijd die naam van dat programma! -_-'
    Maar dat is zo een spel met water en een sweeper en 3 grote rode ballen enzo in Argentinië! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Ik heb mijn papa vorig jaar nog voor de lol ingeschreven voor ... ik vergeet ook altijd die naam van dat programma! -_-'
    Maar dat is zo een spel met water en een sweeper en 3 grote rode ballen enzo in Argentinië! (krul)

    Whipe out? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Whipe out? (:

    Juist! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was geselecteerd voor de Achmea Kennisquiz (: ..
    Maar ik was niet slim genoeg haha, dus ik mocht in het publiek zitten (:

    Wel vet dat jullie daarvoor geselecteerd zijn (: Maar wat voor programma is het? :$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Waarover gaat het?
    Van mijn familie niet, maar een oude vriendin van me, daarvan haar moeder deed mee aan De Zwakste Schakel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RobinxCesc schreef:
    Ik was geselecteerd voor de Achmea Kennisquiz (: ..
    Maar ik was niet slim genoeg haha, dus ik mocht in het publiek zitten (:

    Wel vet dat jullie daarvoor geselecteerd zijn (: Maar wat voor programma is het? :$

    Een quiz, in Vlaanderen. Het is grappig en tijdens de tweede ronde komt er een Bekende Vlaming in elk team (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn oma heeft lingo gedaan xD LOL


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Optimistic schreef:
    (...)
    Een quiz, in Vlaanderen. Het is grappig en tijdens de tweede ronde komt er een Bekende Vlaming in elk team (:


    Ooh (: dat is wel vet haha =D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kei grappig! ;D Ik vind dat mijn papa moet meedoen, want hij weet altijd alles ;o Maar ja, hij wilt niet.


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    Kei grappig! ;D Ik vind dat mijn papa moet meedoen, want hij weet altijd alles ;o Maar ja, hij wilt niet.

    Schrijf hem stiekem in ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Ik mocht meedoen met de Achmea Kennisquiz en had kans om te winnen, maar ik kwam niet door de preselecties omdat ik dus écht niet van plan was om te gaan faken en asslikken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Héé, dat kijken mijn ouders altijd. Elke zondag, toch? (krul)


    All this dampness is damp.

    De vriendin van mij was ingeschreven bij 'take me out' c:

    twinfucks schreef:
    De vriendin van mij was ingeschreven bij 'take me out' c:
    Das stoer =D


    Today will be Girl's Day party with you~