• wanneer je leven als goed voorspelt werd, als een fantastisch leven uitkomt als een drama. dat is het leven van Sanne Kaulitz, Kaulitz ja. haar grootste wens is om die achternaam nooit de hebben gehad, vanwege haar ''famous'' broertjes is haar leven veranderd. iedereen zou een moord doen om in sanne's plaats te staan, maar schijn bedriegd als je eenmaal in haar schoenen staat.
    De naam van de hoofdpersoon verander ik nog maar ik weet even nog geen naam.


    Rollen.
    Beste vriendin hoofdpersoon
    Vriendin tom.
    'de verzin zelf maar een rol rol'


    Invullen.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Naam hoofdpersoon*:
    Extra:
    Titel: -zo houden of niet?-


    * U kunt kiezen uit
    1. Juul
    2. Tara |
    3. Anna
    4. Eline
    5. Sem. |


    Het liefste kies ik de beste, daar onder versta ik de uitgebreidste en degene die het beste in de rol past.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Vriendin Tom
    Naam: Mitchy Elle Scarlett Noway
    Leeftijd: 19
    Foto:Mitchy
    Karakter: Mitchy is een meisje wat alleen maar in de spotlights wil staan. Ze houd van aandacht en die eist ze dan ook altijd op.
    Mitchy is een eenorme flapuit en snel op haar teentjes getrapt. Ze zegt altijd wat ze denkt en beseft daar neit mee dat ze andere daar soms mee kwetst.
    Mitchy komt uit een niet al te rijke familie en het feit dat ze nu wel geld heeft maakt haar enorm gierig.
    verder is mitchy ook nog ontsetend schijnheilig en kan zo heel de boel bij elkaar leigen zonder dat het ook maar iemand opmerkt.
    Naam hoofdpersoon*: Sem
    Extra: Heeft een puppy Barbie
    Titel: Zo houden

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: BF Hoofdpersoon.
    Naam: Vicky (achternaam? Harding.)
    Leeftijd: Ik weet niet hoe oud Tokio Hotel hierin is, of hoe oud de hoofdpersoon is, maar laten we zeggen 17.
    Foto: One Two Three
    Karakter: Vicky laat zich niets door niemand vertellen. Ze verschuilt zich achter een masker van een grote mond, iemand die zich niets van andere aantrekt. Maar als het masker weg is zie je een lief meisje, dat toch wel koppig en eigenwijs is. Ze vertrouwt mensen niet snel en hoewel ze een hekel heeft aan mensen die liegen tegen haar, kan ze zelf liegen als de beste. Ze doet haar eigen ding en is een groot feestbeest. Maar soms wil ze gewoon rustig een boek lezen of even alleen zijn. Ze heeft een hekel aan players en mensen die een spelletje met haar spelen. Als het om liefde gaat kan ze erg verlegen en onzeker zijn.
    Naam hoofdpersoon*: Tara (:
    Extra: Vicky rookt sinds haar veertiende en mensen die daar commentaar op hebben wuift ze gewoon weg. Ze is een jongensgek en blijft zelf ook niet ongezien bij de jongens. Ze zit op voetbal en dansles.
    Titel: Ja, waarom hou je hem niet zo? (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 12:17 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Verie important edit:
    Karakter bf: dit meisje heeft een hekel aan tom, ze is stiekem verliefd op bill maar laat dat niet echt merken.
    Karakter vriendin tom: dit meisje is vooral veel met zichzelf bezig, ze houdt wel van tom maar is vooral op zijn beroemdheid en geld uit.

    pas de karakters hier op aan :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huize kaulitz.

    Neem een abbo, ik meld niet :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Verie important edit:
    Karakter vriendin tom: dit meisje is vooral veel met zichzelf bezig, ze houdt wel van tom maar is vooral op zijn beroemdheid en geld uit.

    pas de karakters hier op aan :Y)[/i]


    karakter aangepast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bro schreef:
    Verie important edit:
    Karakter bf: dit meisje heeft een hekel aan tom, ze is stiekem verliefd op bill maar laat dat niet echt merken.
    Karakter vriendin tom: dit meisje is vooral veel met zichzelf bezig, ze houdt wel van tom maar is vooral op zijn beroemdheid en geld uit.

    pas de karakters hier op aan :Y)

    Aangepast (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    yaay go jullie _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Huize kaulitz.

    Neem een abbo, ik meld niet :Y)

    heb ik ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zat in de vorige versie maar deze is vast net zo geniaal ga weer lezen ;)
    XxX


    You can't touch music but music touch you