W00T! Justin Bieber takes Quizlet over.. L00k Muahaha [ topic verplaatst door een moderator ]
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Rooftops schreef: (...) Of de Justin Bieber-fans gaan kudoën omdat het verhaal over Justin Bieber gaat. (:
It's time to be happy again.
Ah, well.. Wat kun je eraan doen? Gewoon laten zijn en zien hoe het over een/twee maanden zal zijn.
All this dampness is damp.
Virginity schreef: (...) Wtf, ik vond dat gewoon lollig?
I chill back and I spread peace n love
BIERRI schreef: (...) Sorry, ik had het niet tegen jou, maar tegen andere (;
Virginity schreef: (...) weet ik, ik heb een super raar humor ^^
Scum schreef: Toch mooi dat 'kudoën' hier als een werkwoord gezien wordt.
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
Nightingale schreef: (...) stiekem wel. haha, oeps. Maar die nu in de top5 staan volg ik wel allemaal. x)
Rooftops schreef: (...) Dat is gewoon handiger om te zeggen in plaats van 'kudo's geven'.
"Stay beautiful. Keep it ugly."
Rooftops schreef: (...) Maakt toch niet uit? Als jij dat graag leest.
Nightingale schreef: (...) hihi. Het is me wel opgevallen dat als er nét een nieuwe dag is begonnen, rond kwart over 12 ofzo, dat er alleen maar TH-stories in de top 5 staan. x)
Scum schreef: (...) Ja klopt, maar het is helemaal compleet met trema's en al.
Rooftops schreef: (...) Die TH-fans ook altijd, zo lang opblijven. -Ik ben er zelf eentje, maaroké.
Rooftops schreef: (...) Anders krijg je kudoen, en dan spreek je het uit als ku-doen. 8D
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.